Analysaattori paikalla, analysoin sinut!

• Viestiketjun aloittaja Analysaattori
  • Ensimmäinen viesti
Analysaattori
[QUOTE="hyasintti";24822535]minä 21v.
mies 25v.
lapsi 8kk

lempiväri sähkönsininen[/QUOTE]

Teitä ei koulunpenkki kiinnosta, eikä ole koskaan kiinnostanut ja se toimii teille. Miehesi voisi hieman terveellistää elämäntapojaan. Muista, että vaikka olet tuore äiti, kaikki ei aina ole niinkuin muut sanovat. Luota itseesi.

Analysaattori
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;24822552:
Minä 43, mies 41. lapset 10 ja 11v lempiväri: oranssi
Harmittelet nyt, ettet tehnyt lapsia aikaisemmin. Voisitte asua miehesi kanssa jo kahdestaan. Itku ei nyt auta. Osallistu enemmän lastesi elämään, he arvostavat sitä myöhemmin. Joululahjat kannattaa jo hankkia!

Analysaattori
Minä 22 v.
Mies 33 v.
Yhteisiä lapsia ei vielä ole, lempivärini on pinkki :D
Lapsia on tulossa ja huh miten monta! Aloita selkälihasten treenaus jo nyt jotta jaksat! Nyt oikea kunnon hemmotteluviikonloppu miehen kanssa. Oletteko harkinneet tanssitunteja? Jos ette ole naimisissa, niin aloita suunnittelu nyt! Ei koskaan haittaa olla valmistautunut kun mies putoaa toiselle polvelle ;)

Analysaattori
[QUOTE="päivänsini";24822584]minä 39v.
mies 44v.
lapsi 5v.

lempivärini ovat vedenvärit ja oranssi.[/QUOTE]

Teitte vain yhden lapsen, mutta lisää olisit halunnut. Harmi. Tutki sohvanne kunnolla, siellä on jotain mitä ei pitäisi olla. Älä anna stressin hallita elämääsi ja yritä antaa miehellesi tilaa.

"päivänsini"
[QUOTE="päivänsini";24822686]sä oot velho! Miehellä kyllä tilaa on :)[/QUOTE]

jee, tutkin sohvan ja siellähän oli kadottamani virkkuukoukku, olin sen kyllä mukamas tutkinut:) kiitos!

Analysaattori
[QUOTE="höh";24822648]Höh, ei sun pitänyt ennustaa ja neuvoa vaan analysoida :([/QUOTE]

En analysoi pelkästään nykyhetkeä, vaan tulevaa, ja tulevan tietävänä yritän neuvoa teitä oikealle tielle.

IhanaValo
Katsotte liikaa salkkareita ja miehelläsi on salainen pahe. Kysäiseppä häneltä siitä. Pitäkää säännöllisesti lautapeli-ilta lastenne kanssa. He tulevat rakastamaan sitä. Älä tuhlaa tässä kuussa rahojasi lottoon tai arpoihin. Ei ole sen aika.
Hmm, salkkareita ei katota ollenkaan mut miehen pahe..pitääpä kysäistä ;)

Tiiätkö, just eilen illalla mietin että tommosia "teemapäiviä/iltoja" pitäis alkaa lasten kanssa viettämään. Ikäväkseni huomasin että meillä tulee joskus liikaa vaan istuttua telkan tai koneen ääressä ja saman on oppineet jo lapsetkin :|
Ja en tuhlaa, nekin rahat tarvitaan laskuihin.

Yhteistyössä