Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Debra! Näin jossain hiihtareita, oli joko Gina Tricot tai H&M. Ajattelin, että ei hemmetti :D

Meillä oli ala-asteella luokan missikisat, ja minä voitin ne kerran. Luulen voiton tulleen siitä, että pukeuduin äidin housuhamejakkupaita-systeemiin :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Debra
hellsbells
Ms-dos , ... Mortal Kombat - peli ja sit se leffa.

Sitten tuli mieleen semmoi tietokonepeli mitä tahkosin, mutten saa nimeä päähäni. Siinä sai valita auton ja tehdä radan itse.. vitsi, kun en muista nimeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nanna85



Nuo kaksi julistetta ovat paljon vanhempia kuin minä, mutta hauskoja muistoja meille lahtelaisille tai lähiseudulle asuneille, joiden perheiden perinteisiin kuului jokavuotiset Salpausselän kisat :D Montussa on paleltu monet vuodet, enkä ikinä tiedä, miten paljon on tarpeeksi vaatetta, ettei palele. Aikuista helpottaa taskumatti :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24777803:
Vesisängyt oli jotenkin niiiiin 80-lukua. :D

Mä näin tästä unta joku yö. "Heräsin" vanhassa vesisängyssäni, olin joutunut jotenkin ajassa taaksepäin. Ja se sänky silleen aaltoili koko ajan vaikken liikkunut ollenkaan. Tosi todellisen tuntunen uni, aattelin vaan et voi perse, nyt mä joudun taas asumaan ja tappelemaan isäni kanssa.
 
:X
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;24776380:
Hei! Ollaan saman ikäisiä, sillä tätä kirjaa käytettiin vain yksi vuosi. Sitten muut saivat sen sinikantisen vastaavan. :D Mulla on toi vieläkin tuolla lasten kirjahyllyssä kun saatiin ne omaksi.
Ja nämä samat sankarit seikkailevat vielä tänä kuluvana armon vuonna 2011 meidän ekaluokkasen "elämässä" :0
 

Yhteistyössä