Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
Samoin kuin pakastimeen jäätymään laitettu Tupla- patukka :D.

Ja hei niistä merkkareista: mun mielestä ne alkuun kutistui pienemmiksi tukehtumisriskin vuoksi ja sitten katosi kokonaan. Samoin olen kaivannut sellasta aivan uskomattoman herkullista mustaa toffeeta. En muista nimeä, enkä edes ulkokuorta, mutta sen tiedän ettei sitä ole vuosi(kymmeni)in näkynyt kauppojen hyllyillä.
se musta toffee, mielestäni olen löytänyt sitä vielä viime vuosina. Prismassa oli, sen nimi ei vissiin ole sama mutta muuten taisi olla sitä samaa. Hopea-toffee taisi olla silloin nimi, mutta nyt oli saman kaltainen ainakin eri nimellä.

Joo siis minä melkein tukehduin aitoon isoon merkkariin joskus 3-5v paikkeilla, sisko takoi karkin ulos kurkusta. Ja saman makuisia sai vielä minun yläaste aikanani 90-luvulla, mutta pienempiä.

Tupla-patukasta tuli mieleen että mars suklaajäätelöpatukka on herrrrrrkkua :D
 
Beep
Joo siis minä melkein tukehduin aitoon isoon merkkariin joskus 3-5v paikkeilla, sisko takoi karkin ulos kurkusta. Ja saman makuisia sai vielä minun yläaste aikanani 90-luvulla, mutta pienempiä.
Mä kans meinasin kerran tukehtua, jäi sen jälkeen merkkarit kauppaan. Ehkä liian monella kävi näin ja oli viisainta lopettaa tuotanto. ;)

Hopea- ja kultatoffeet oli kyllä hyviä. Ihanasti jäi nekin hampaisiin. :D
 

Yhteistyössä