Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
hihiii
http://www.google.fi/imgres?q=saab+96&um=1&hl=fi&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbnid=UA2iUuL8IVMw8M:&imgrefurl=http://www.telajarvi.net/autoliikeautotalo/vaihtoauto_saab_96.html&docid=9no8OqGI3Fy2lM&w=250&h=188&ei=8RCOTqzkHIrSsga99qjuDw&zoom=1&iact=hc&vpx=829&vpy=173&dur=57&hovh=150&hovw=200&tx=85&ty=63&page=9&tbnh=145&tbnw=193&start=120&ndsp=15&ved=1t:429,r:8,s:120
 
sdjf
^^ Joo, sama juttu kaikkien karkkien ja jäätelöiden kohdalla. Kaikki "peruskarkit" tai "perusjäätelöt" on vain pieni vähemmistö, mutta hyllyt pursuaa minttukrokanttivadelmasitruunavalkosuklaajäätelöitä ja megaultrasupercrazymix-karkkipusseja.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Turkilmas
Mä muistan elävästi ajan jolloin mikroaaltouunit oli "kuuminta hottia" ja miten äitini hyvin tiukkana ilmoitti että meille ei moista kapistusta tule. Onneksi tätini oli tuollaisen hienouden jo hankkinut. Tehtiin yhdessä serkkutyttöjen kanssa huikean hyvää herkkua: juustoa mikroon sulamaan :D :D.

Muoks: sorppa, en laittanut kuvaa. Tuli vaan tuo muisto niin elävänä mieleen pikkutytöistä herkuttelemassa sulaneella juustolla :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kepsis
^^ Joo, sama juttu kaikkien karkkien ja jäätelöiden kohdalla. Kaikki "peruskarkit" tai "perusjäätelöt" on vain pieni vähemmistö, mutta hyllyt pursuaa minttukrokanttivadelmasitruunavalkosuklaajäätelöitä ja megaultrasupercrazymix-karkkipusseja.
Sinänsä harmi kun allekirjoittanut ei oikeasti välitä juurikin noista 340 eri laatua samassa pussissa tyylisistä ratkaisuista :D
 
sdfpf
Sinänsä harmi kun allekirjoittanut ei oikeasti välitä juurikin noista 340 eri laatua samassa pussissa tyylisistä ratkaisuista :D
En minäkään! Kaiholla muistelen kaikkia kinuskikiekkojäätelöitä ja merkkareita, ei voisi vähempää kiinnostaa kaikki "nyt kirpeä, viinikumi, salmiakki ja vaahtokarkki yhdessä karkissa"-yhdistelmät. Yök.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Turkilmas
Se oli kyllä aikanaan suurta herkkua :D
Samoin kuin pakastimeen jäätymään laitettu Tupla- patukka :D.

Ja hei niistä merkkareista: mun mielestä ne alkuun kutistui pienemmiksi tukehtumisriskin vuoksi ja sitten katosi kokonaan. Samoin olen kaivannut sellasta aivan uskomattoman herkullista mustaa toffeeta. En muista nimeä, enkä edes ulkokuorta, mutta sen tiedän ettei sitä ole vuosi(kymmeni)in näkynyt kauppojen hyllyillä.
 
Kepsis
En minäkään! Kaiholla muistelen kaikkia kinuskikiekkojäätelöitä ja merkkareita, ei voisi vähempää kiinnostaa kaikki "nyt kirpeä, viinikumi, salmiakki ja vaahtokarkki yhdessä karkissa"-yhdistelmät. Yök.
Nimenomaan, kaikenmaailman pehmeät epämääräiset kumityyny karkit ja ihme makuseokset. Turkin pippuria sentään saa vielä, tiedä kuinka kauan sitäkään on tarjolla.
 
sfdf
Ihmettelin muuten hetken aikaa sitä, että miten tässä ketjussa on niin paljon kaikkea tuttua ja 70-80luvun jutut tuntuu niin tutuilta koska olen itse syntynyt vasta vm. 87. Tajusin että mökiltähän noi kaikki muistan! Ja minulla on kaksi isosiskoa, joista toinen on huomattavasti vanhempi ja olen leikkinyt paljon heidän leluillaan.
 

Yhteistyössä