Beep
Mä pelasin tätä kämmenet hikisinä ja enkat oli 2 kertaa peli läpi ja kolmannelle rundille, sit luovutin... hahaa...
Mä pelasin tätä kämmenet hikisinä ja enkat oli 2 kertaa peli läpi ja kolmannelle rundille, sit luovutin... hahaa...
Tää on joku pumpernikel tms.
Entä pelien kopiointi kaksipesäisellä ja lukupään ruuvailu kohdilleenVoi sitä aikaa kun sai lerpun, ja vastahan se riemu koitti kun luki alan julkaisusta että sitä voi käyttää "väärinpäinkin" kunhan vain nipsasee puukolla palan pois nurkasta Joten tallennustila tuplaantui alta 5 minuutin
Saa noita vielä, oon ostanut Prismasta pumpernikkeleitä.
Se on pumpernikkeli... ja mun 16 vee tyttö mietti "äiti mitä noi on?"Tää on joku pumpernikel tms.
Se on pumpernikkeli... ja mun 16 vee tyttö mietti "äiti mitä noi on?"
mut se on niin nuori...
just tälläsiä muistaa... ihanaa aikaa...Entä pelien kopiointi kaksipesäisellä ja lukupään ruuvailu kohdilleen
No iiih, just toi Kaikilla lapsilla oli häntähatut, ihan kun ei muita talvihattuja ois ollutkaanmulla oli tälläinen ja se oli i-ha- na
Mulla ja isosiskollakin oli,isosiskolla just tollain ruskee - siitä tuli vaan "typistetty" malli...No kun mä tahoin saparot mun hatulle... niih
Joku kaipaili...
Voi että :heart:
Joku kaipaili...
ja tätä pelattiin tämän avustuksella:Tällä pelasin muistaakseni yläasteaikoina nuokkarissa. Nyt samanlainen on tytön käytössä
Äiti ostin pöytästereot missä oli tuplaREC, sai kaksinkertaisella nopeudella kopsata noita kasettejaEntä pelien kopiointi kaksipesäisellä ja lukupään ruuvailu kohdilleen
kun linkkaat kuvan, klikkaa "Image" nappia tuossa tekstinmuotoilu rivillä kommenttilaatikon yläreunassa, siihen sitten kopioit kuvan osoitteen