Ei oo todellistakaan! Ja kuitenkin pojat oli tosissaan staroja!Suomen oma Take That... (NOT)
Mitä nää Google images -jutut oikeen on? Mulle avautuu vaan Googlen etusivu... :OAlkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24779326:
Jotkut teki niistä verhoja.Mulla muuten oli noiden korkkien alla olevista korkkikorkeista tehtynä opiskelijayksiöni keittiön seinä Ensin niitattiin niin monta yhteen, että tuli kukka ja sitten yhdistettiin ne kukat niittaajalla. Pähee.
Mulla kävi säkä, kirpparilta pongasin. Muistin vielä siitä juttuja, kun selailin.Miten löysit, etsin just tuota, kun mullakin se oli!
Juujuu "kaveri" tilasAhhhahahhaa! Mun yks kaveri tilas ton .
Mullakin oli mustat. Muistan kunka tykkäsin niistä, oi että.Ai niin, mä olin jo ihan unohtanut "Kiinantossut" Mulla oli mustat.
Ostin Stockkalta tällaiset, suomalaiset, ne hajosi ekana päivänä.
tuommoinenkin oli joskus itselläSaakohan tuota vielä jostain? Mies sitä kaipailee kovasti.
Kävelin niitä puhki useammankin parin. Toissa vuonna (?) ostin Elloksesta oranssit, satiiniset.Mullakin oli mustat. Muistan kunka tykkäsin niistä, oi että.
Aarnion verkkokaupassa 1760Minulla on oranssi tuollainen.
Pitääkin roudata olohuoneeseen. Siitä sain kivan arven leukaan, kun keikuin polvillani ja takaperin ja kuinka ollakaan, ote lipesi...