Oli varmaan aika komeet olkatoppaukset myösDebra! Näin jossain hiihtareita, oli joko Gina Tricot tai H&M. Ajattelin, että ei hemmetti
Meillä oli ala-asteella luokan missikisat, ja minä voitin ne kerran. Luulen voiton tulleen siitä, että pukeuduin äidin housuhamejakkupaita-systeemiin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24778572:Onhan näitä vieläkin mutta olivat aikanaan kuumaa hottia
mä puen itteni lähes joka ilta itseni silkkiboksereihin (omiini ) ja miehen flanelli paitaanJossain vaiheessa 90-luvulla piti tyttöjen aina lainata sitä poikaystävän ylisuurta flanellipaitaa...
Mä näin tästä unta joku yö. "Heräsin" vanhassa vesisängyssäni, olin joutunut jotenkin ajassa taaksepäin. Ja se sänky silleen aaltoili koko ajan vaikken liikkunut ollenkaan. Tosi todellisen tuntunen uni, aattelin vaan et voi perse, nyt mä joudun taas asumaan ja tappelemaan isäni kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24777803:Vesisängyt oli jotenkin niiiiin 80-lukua.
Mulla on tämmönen!Ei tullut itse koskaan Thigh Masteria tilattua TV-shopista...
Mä niin rakastin tätä peliä! :heart:Pitkään hain peliä.. mut nyt ku bro tuli käymää ni oli pakko kysyä sitä pelin nimeä..
AIVAN HUIPPU lautapeli oli sillo
Siis tää Väkevä salmiakki! Ai ai, se oli mun suosikkisalmiakki. Nam!
Jep.. mun kaverilla oli just tuollaiset taisin olla niistä "vähän" kase
Siskollani oli tällaiset, muistaako joku näitä? 70-lukua.
Ja nämä samat sankarit seikkailevat vielä tänä kuluvana armon vuonna 2011 meidän ekaluokkasen "elämässä" :0Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;24776380:Hei! Ollaan saman ikäisiä, sillä tätä kirjaa käytettiin vain yksi vuosi. Sitten muut saivat sen sinikantisen vastaavan. Mulla on toi vieläkin tuolla lasten kirjahyllyssä kun saatiin ne omaksi.