Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Mä duunin sain linjalta HellaksenEnsimmäisen yövuoroni aikana nukahdin tuolille tarkkaillessani aamuyöllä Budapest-konvehtien laatua. Monotonista työtä. Havahduin hereille tippuessani tuolilta...
Vilperin perikunta: Viiden sillan maaRigel, mikä biisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24717847:Se taisi kyl jo parikymmentä vuotta sitten leaf.
Vilperin perikunta: Viiden sillan maa
Menin Hellakselle töihin 1990, silloin nimi oli vielä Hellas. Olin töissä Huhtamäki-yhtymällä vajaan vuoden.
hellas ja fazer on kyllä iha eri asia
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24717967:Aika hyvin.
Mä muistan ihan hyvin kun me joskus ala-asteella tehtiin luokkaretki leafille. Siis ainakin ope puhui leafista. Ja se on ollu joskus kasarin alussa.
Olisko se ollu sit niin, että ne ulkomaille menevät karkit oli jo silloin leafin nimen alla, ettei olis sekoitettu Kreikkalaisiksi?
Myös Fazer ja Fiskars ovat eri asioita![]()
Ensimmäisen yövuoroni aikana nukahdin tuolille tarkkaillessani aamuyöllä Budapest-konvehtien laatua. Monotonista työtä. Havahduin hereille tippuessani tuolilta...
Ei kai..?
On-on. Molempien firmojen päätoimipaikat ovat Paimiossa![]()
Se hyvä puoli karamellitehtaassa työskentelyssä oli, että makeanhimoa en enää juuri pode![]()