Teemalla tulee parhaillaan dokumentti vanhasta työpaikastani :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Istafra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dokkarin nimi on fazerila?
fazer on kyllä eri ku Hellas/Leaf

Se oli Hellas ja sitten Leaf Hellas division ja sen jälkeen pelkkä Leaf - mutta turkulaisille se on vieläkin Hellas ainakin vanhemmille
 
[QUOTE="vieras";24717881]Dokkarin nimi on fazerila?
fazer on kyllä eri ku Hellas/Leaf

Se oli Hellas ja sitten Leaf Hellas division ja sen jälkeen pelkkä Leaf - mutta turkulaisille se on vieläkin Hellas ainakin vanhemmille[/QUOTE]

Kun aloitin tämän ketjun, tuli tuttuja näkymiä Hellakselta... Nyt vuorossa Fazer.
 
Menin Hellakselle töihin 1990, silloin nimi oli vielä Hellas. Olin töissä Huhtamäki-yhtymällä vajaan vuoden.

Aika hyvin.
Mä muistan ihan hyvin kun me joskus ala-asteella tehtiin luokkaretki leafille. Siis ainakin ope puhui leafista. Ja se on ollu joskus kasarin alussa.
Olisko se ollu sit niin, että ne ulkomaille menevät karkit oli jo silloin leafin nimen alla, ettei olis sekoitettu Kreikkalaisiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24717967:
Aika hyvin.
Mä muistan ihan hyvin kun me joskus ala-asteella tehtiin luokkaretki leafille. Siis ainakin ope puhui leafista. Ja se on ollu joskus kasarin alussa.
Olisko se ollu sit niin, että ne ulkomaille menevät karkit oli jo silloin leafin nimen alla, ettei olis sekoitettu Kreikkalaisiksi?

Muistin näköjään todella väärin: tarkistin työtodistukseni vuodelta -91.
Toimipaikka todella on Leaf Finland.
Nimi on ilmeisesti muuttunut todella jo 1983.
Miten saatoin muistaakin näin väärin?!
 

Yhteistyössä