N
Nanna
Vieras
Lapset 4,5v ja 2v aloittavat päiväkodissa syksyllä. Mulle tarjottiin yllättäen vakituista työpaikaa mielenkiintoisesta työpaikasta ja päädyin ottamaan paikan vastaan, vaikka olin alunperin ajatellut olla kotona kun nuorempi täyttää 3 vuotta.
Ajattelin kuitenkin, että tässä on hyvä tilaisuus päästä työelämään takas, varsinkin tässä taloustilanteessa.
Ystäväni sitten päätti tuossa viikonloppuna 'avautua' minulle kuinka paha mieli hänellä on mun lasten puolesta, erityisesti nuoremman joka tulee kärsimään pk:n varhaisesta aloituksesta ja kuinka lapseni joutuvat pahaan sairastelukierteeseen kun ehdoin tahdoin vien heidät sinne hakemaan sikainfluenssan yms.
Nyt ei olla sen jälkeen puhuttu, mulla on hirveän loukattu olo... Mun mielestä aloitteen yhteydenpitoon pitäisi nyt tulla hänen puoleltaan, vai mitä olette mieltä?
Ajattelin kuitenkin, että tässä on hyvä tilaisuus päästä työelämään takas, varsinkin tässä taloustilanteessa.
Ystäväni sitten päätti tuossa viikonloppuna 'avautua' minulle kuinka paha mieli hänellä on mun lasten puolesta, erityisesti nuoremman joka tulee kärsimään pk:n varhaisesta aloituksesta ja kuinka lapseni joutuvat pahaan sairastelukierteeseen kun ehdoin tahdoin vien heidät sinne hakemaan sikainfluenssan yms.
Nyt ei olla sen jälkeen puhuttu, mulla on hirveän loukattu olo... Mun mielestä aloitteen yhteydenpitoon pitäisi nyt tulla hänen puoleltaan, vai mitä olette mieltä?