Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Pitäis saada jämäkkä pressa, vaikka tuollainen kuin putin on.
Suurin osa kansasta varmaan taas äänestää kokoomuslaista. Ja sitten kun maan asiat menee kokoomuksen toimesta TAAS huonompaan suuntaan niin sitten valitetaan... Miten suomalaiset voi olla niin tyhmä kansa??
Ihan sama, koska presidentillä ei enää ole mitään valtaa. Soini on arvokkaampi pääministerinä kuin presidenttinä.
Soini olisi arvokkain sirkuksessa.
Soini olisi arvokkain sirkuksessa.
Soini näki jo keväällä Kreikan tilanteen. Olisi vain kannattanut kuunnella häntä, eikä väkisin syytää rahojamme pohjattomaan kaivoon.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Pitäis saada jämäkkä pressa, vaikka tuollainen kuin putin on.
Soini näki jo keväällä Kreikan tilanteen. Olisi vain kannattanut kuunnella häntä, eikä väkisin syytää rahojamme pohjattomaan kaivoon.
Ihan sama, koska presidentillä ei enää ole mitään valtaa. Soini on arvokkaampi pääministerinä kuin presidenttinä.
Soinille tarjottiin hallituspaikkaa ja mahdollisuutta vaikuttaa asioiden kulkuun, mutta "yllättäen" herralla joukkoineen meni pupu pöksyyn...
Väyrynen on ihan vitun nuuka. Se jopa piilottaa salaattiannoksen alle 50 snt maksavan tomaatin( vai mikä lie rehu nyt olikaan) ruokalassa
Oikeesti ku luin "Tiesitkö tämän Paavosta"-osion niin sen ukkelin pinnat tippu ihan miinukselle
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24626263:Siksi, että jonkun pitää aina kantaa se vastuu päätöksistä.