Ketä sinä äänestät presidentiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24626243]Sä jaksat jauhaa päivästä toiseen tuota samaa paskaa.:D

Miksi ihmeessä persujen olisi pitänyt pettää äänestäjillensä antamansa lupaukset ja mennä hallitukseen joka lahjoittaa suomalaisten veronmaksajien rahaa kreikkalaisille?[/QUOTE]

Ai, Soini siis lupasi eduskuntavaalien alla, ettei oikeasti tule tekemään mitään maan hyvinvoinnin eteen (sitähän kukaan ei tiedä, mitä nämä mahdolliset toimenpiteet olisivat olleet, kun Soinilta ei vaihtoehtoja löydy, koko politiikka perustuu muiden haukkumiseen). Hän ilmeisesti myös lupasi olla kantamatta vastuuta yhtään mistään. Varmasti lupausliustalla oli pelkkä paskanjauhanta jatkossakin.
 
[QUOTE="...";24624999]

Mutta tuota Evaa pitää kanssa harkita ja tutkia. Hieno nimi jos ei muuta, vaikken koskaa ennen oo kuullutkaan koko naisesta :D[/QUOTE]

Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta mistä luet uutisia, kun et ole kuullut Eva Biaudet'sta? On ollut varsin paljon esillä.
 
[QUOTE="vieras";24626288]Kannatko sinä tai Paavo vastuun niistä miljardeista jotka suomalaiset menettävät Kreikan kaatuessa?[/QUOTE]

Paavo A. toivottavasti kantaa kaiken sen vastuun, mikä hänelle on suotu.
Minä olen vastuussa paljon vähemmästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24626421:
Paavo A. toivottavasti kantaa kaiken sen vastuun, mikä hänelle on suotu.
Minä olen vastuussa paljon vähemmästä.

Kerrotko vielä miten Paavo kantaa sen vastuun Kreikkaan hassatuista miljardeista?
 
Ai, Soini siis lupasi eduskuntavaalien alla, ettei oikeasti tule tekemään mitään maan hyvinvoinnin eteen (sitähän kukaan ei tiedä, mitä nämä mahdolliset toimenpiteet olisivat olleet, kun Soinilta ei vaihtoehtoja löydy, koko politiikka perustuu muiden haukkumiseen). Hän ilmeisesti myös lupasi olla kantamatta vastuuta yhtään mistään. Varmasti lupausliustalla oli pelkkä paskanjauhanta jatkossakin.

Soini lupasi ettei hän mene sellaiseen hallitukseen joka hassaa turhan takia suomalaisten veronmaksajien rahoja Kreikkaan ja muihin vastaaviin maihin ja tämä jos mikä on vastuullista politiikkaa ja äänestäjille annetut lupauksetkin tulee siinä samalla pidettyä. Kansa on tämän ymmärtänyt ja siksi persujen kannatus on vaalien jälkeen ollut noususuunnassa.
 
[QUOTE="vieras";24626546]Soini lupasi ettei hän mene sellaiseen hallitukseen joka hassaa turhan takia suomalaisten veronmaksajien rahoja Kreikkaan ja muihin vastaaviin maihin ja tämä jos mikä on vastuullista politiikkaa ja äänestäjille annetut lupauksetkin tulee siinä samalla pidettyä. Kansa on tämän ymmärtänyt ja siksi persujen kannatus on vaalien jälkeen ollut noususuunnassa.[/QUOTE]

Jep, helppohan se on luvata ja sitten olla tekemättä mitään. Jos olet yhtään tarkemmin lukenut tätä asiaa käsitteleviä juttuja tai katsonut haastatteluja, tämä "veto" oli Soinilta tarkoin harkittu. Ei hän siinä mitään palvelusta äänestäjilleen tehnyt vaan itselleen.
 
[QUOTE="Vieras";24626577]Jep, helppohan se on luvata ja sitten olla tekemättä mitään. Jos olet yhtään tarkemmin lukenut tätä asiaa käsitteleviä juttuja tai katsonut haastatteluja, tämä "veto" oli Soinilta tarkoin harkittu. Ei hän siinä mitään palvelusta äänestäjilleen tehnyt vaan itselleen.[/QUOTE]

Tosiaan, tämä oli Soinilta harkittu ja fiksu teko josta äänestäjät kiittävät seuraavissa vaaleissa. Hallitukseen menneet puolueet, paitsi kok ja rkp, käänsivät takkinsa ja maksattavat vallanhimonsa suomalaisilla veronmaksajilla ja näitä puolueita äänestäneet eivät tajua tulleensa huijatuiksi tai eivät kehtaa myöntää sitä
 
[QUOTE="vieras";24626506]Kerrotko vielä miten Paavo kantaa sen vastuun Kreikkaan hassatuista miljardeista?[/QUOTE]

Tekemällä oman osuutensa työtään mahdollisimman hyvin ja tulevaisuutta ajatellen. (Sinä tietysti näet hyvän tulevaisuuden aivan erilaisena kuin moni muu, mutta ei mennä siihen nyt.)
 
[QUOTE="minä";24626276]Olisi mielenkiintoista lukea samanlaista sivustoa sinusta...

Minä äänestän Paavo Väyrystä. Älykäs ja taitava poliitikko jota on vuosia pilkattu ja lyttyyn lyöty.[/QUOTE]

Pavesta oli aivan mainio analyysi Hesarissa tässä taannoin:

V
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24626789:
Tekemällä oman osuutensa työtään mahdollisimman hyvin ja tulevaisuutta ajatellen. (Sinä tietysti näet hyvän tulevaisuuden aivan erilaisena kuin moni muu, mutta ei mennä siihen nyt.)

Liirumlaarumia. Paavon poliittinen vastuu on "poliittista vastuuta", eli ei vastuuta mistään. Paavo istuu onnellisena ministeriauton takapenkillä, vaikka hänen takinkääntönsä "ansiosta" suomalaisten veronmaksajien selkänahasta revittyjä miljardeja on kylvetty tuuleen.
 
[QUOTE="vieras";24627114]Liirumlaarumia. Paavon poliittinen vastuu on "poliittista vastuuta", eli ei vastuuta mistään. Paavo istuu onnellisena ministeriauton takapenkillä, vaikka hänen takinkääntönsä "ansiosta" suomalaisten veronmaksajien selkänahasta revittyjä miljardeja on kylvetty tuuleen.[/QUOTE]

Liirumlaarumia tämäkin.
 
[QUOTE="vieras";24626546]Soini lupasi ettei hän mene sellaiseen hallitukseen joka hassaa turhan takia suomalaisten veronmaksajien rahoja Kreikkaan ja muihin vastaaviin maihin ja tämä jos mikä on vastuullista politiikkaa ja äänestäjille annetut lupauksetkin tulee siinä samalla pidettyä. Kansa on tämän ymmärtänyt ja siksi persujen kannatus on vaalien jälkeen ollut noususuunnassa.[/QUOTE]

Onhan se tietenkin loistavan poliitikon merkki kun jo etukäteen kertoo ettei aio tehdä mitään ja onnistuu silti saamaan ääniä.
 
[QUOTE="vieras";24627358]Onhan se tietenkin loistavan poliitikon merkki kun jo etukäteen kertoo ettei aio tehdä mitään ja onnistuu silti saamaan ääniä.[/QUOTE]

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista...
 
[QUOTE="vieras";24626243]Sä jaksat jauhaa päivästä toiseen tuota samaa paskaa.:D

Miksi ihmeessä persujen olisi pitänyt pettää äänestäjillensä antamansa lupaukset ja mennä hallitukseen joka lahjoittaa suomalaisten veronmaksajien rahaa kreikkalaisille?[/QUOTE]

Mitäs sinä sitten itse teet muuta, kuin vääntelet politiikkojen ja puolueitten nimiä kuin jokin vajaamielinen?

Samaa paskaa sinäkin jauhat päivästä toiseen. Samaa persujen kehumista ja tosiasioitten kieltämistä.
 
[QUOTE="vieras";24626546]Soini lupasi ettei hän mene sellaiseen hallitukseen joka hassaa turhan takia suomalaisten veronmaksajien rahoja Kreikkaan ja muihin vastaaviin maihin ja tämä jos mikä on vastuullista politiikkaa ja äänestäjille annetut lupauksetkin tulee siinä samalla pidettyä. Kansa on tämän ymmärtänyt ja siksi persujen kannatus on vaalien jälkeen ollut noususuunnassa.[/QUOTE]

Älä puhu taas paskaa. Kokoomus kiri persujen ohitse viimeisessä gallupissa. Joko olet sen unohtanut vai etkö edes "huomannut" sitä?
 

Yhteistyössä