Timo Soinin (PS) johto presidenttivaaligallupeissa sen kun vahvistuu.:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen Perussuomalainen:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perussuomalaiset, tuo toivoton lauma suvaitsemattomia ihmisyksilöitä, ei valitettavasti tule saamaan hampaatonta puheenjohtajaansa presidentiksi. Vaikka viidesosa äänestävästä väestöstä kannattikin noita koulukiusaajien kasvattajia, äänisaalis presidentinvaaleissa ei tule lähellekään sitä lukemaa.

Perussuomalaiset, tuo toivoton lauma suvaitsemattomia ihmisyksilöitä, ei valitettavasti tule saamaan hampaatonta puheenjohtajaansa presidentiksi. Vaikka viidesosa äänestävästä väestöstä kannattikin noita koulukiusaajien kasvattajia, äänisaalis presidentinvaaleissa ei tule lähellekään sitä lukemaa.

Soinin äänisaalis on hiukan yli 50% toisella kierroksella, eli ei todellakaan lähellä mainitsemaasi viidesosaa.:)

Vai olet ottanut vaalituloksen urputtamatta vastaan.:D

No millä tavalla mä olen siitä urputtanut? En ole kertaakaan valittanut siitä, mitä vaalitulos on kertonut, paitsi korkeintaan kotioloissa. Ei ole tapana arvostella sitä, mikä demokraattisesti on äänestetty. Ylenmääräisestä vauhkoamisesta voin kyllä urputtaa senkin edestä.

Mutta kerropa tosiaan, että mitäs te perussuomalaiset olette saaneet aikaan? Soisin, että jokainen puolue ja kansanedustaja ehdottaisi jotain parempaa vastustamansa asian tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24726515:
Jospa odotettaisiin jotakin oikeaa galluppia, ja vauhkottaisiin vasta sitten tuloksista.

Tässä viimeisin kysely, julkaistu viime viikolla:
IS-kysely: Väyrysellä hyvä alku presidenttikisassa | Presidentinvaalit | Teemat | YLE Uutiset | yle.fi

Sauli 54 %
Paavo L. 12 %
Paavo V. 8 %
Timo 8 %

Näyttää tutulta tuo asetelma. Niinistö :heart: rules.

Soini on viimeisenä tuolla listalla. Jep. Oikealla paikallaan 8 %:n kannatuksellaan. :D

No millä tavalla mä olen siitä urputtanut? En ole kertaakaan valittanut siitä, mitä vaalitulos on kertonut, paitsi korkeintaan kotioloissa. Ei ole tapana arvostella sitä, mikä demokraattisesti on äänestetty. Ylenmääräisestä vauhkoamisesta voin kyllä urputtaa senkin edestä.

Mutta kerropa tosiaan, että mitäs te perussuomalaiset olette saaneet aikaan? Soisin, että jokainen puolue ja kansanedustaja ehdottaisi jotain parempaa vastustamansa asian tilalle.

Ai sinä et ole arvostellut palstalla demokraattisesti valittuja perussuomalaisia kansanedustajia?

Perussuomalaiset ovat torpanneet romanialaisten ja bulgarialaisten rikollisten vapaan liikkumisen schengen-alueella ja perussuomalaisten ansiota on myöskin vakuuksien vaatiminen Kreikalle annettaville "lainoille".

Ei ihme että keltaisen lehdistön irtonumerot myy niin hiton hyvin, sehän on "luotettavuudessaan" yhtä totta kuin raamattu niille jotka pitävät pätevinä "galluppeja" jotka sijaitsevat marginaaliryhmien sivustoilla ja joissa voi kuka tahansa käydä painamassa nappia lukuisia kertoja..

[QUOTE="Vieras";24726543]Näyttää tutulta tuo asetelma. Niinistö :heart: rules.

Soini on viimeisenä tuolla listalla. Jep. Oikealla paikallaan 8 %:n kannatuksellaan. :D[/QUOTE]

Tuo kokoomuslaisen kansanedustajan, Eero lehti, omistaman yrityksen tekemä "tutkimus" on julkaistu ennen kuin Soini on edes ilmoittautunut Perussuomalaisten presidenttiehdokasehdokkaaksi, joten siihen nähden kilpailevan puolueen tekemän gallupin tulos on varsin hyvä Soinille ja tällä viikolla gallupit ovat nostaneet Soinin kärkeen.:)

http://www.hs.fi/talous/Digia+irtisanoo+170+ja+aloittaa+uudet+yt-neuvottelut/a1305546154751

http://www.hs.fi/talous/Finnair+aloittaa+155+ty%C3%B6ntekij%C3%A4%C3%A4+koskevat+yt-neuvottelut/a1305546157226

http://www.hs.fi/talous/Nokia+suunnittelee+3+500+ty%C3%B6paikan+karsimista/a1305546155517

Pidätkö ihan aikuisten oikeasti tällaista aika asenteellisen sivuston lobbaamaa nettiäänestystä puolueettomana ja luotettavana äänestyksenä joka antaa luotettavan ja totuudenmukaisen kuvan lopputulemasta? :D

Sitähän meistä ei kukaan tiedä kuinka luotettava aloituksessa oleva mielipidetiedustelu on, koska vaalit ovat vasta tammikuussa, mutta suuntaa antava se kuitenkin on.

Voisko ton "laariin satamisen" hokemisen jo lopettaa, se on muutenkin aivan uskomattoman typerä lausahdus mutta jatkuvasti käytettynä alkaa jo etoa.. Anteeksi, mutta oikeesti keksikää välillä jotain uutta :ashamed:

Sitähän meistä ei kukaan tiedä kuinka luotettava aloituksessa oleva mielipidetiedustelu on, koska vaalit ovat vasta tammikuussa, mutta suuntaa antava se kuitenkin on.

Ja ihan yhtä suuntaa antava olisi esim. Vihreiden puoluekokouksessa järjestetty äänestys samasta asiasta, tai tälle sivustolle laitettu, tai vaikka jos perhepiirissä teen kyselyn että ketäs meinasit äänestää ja julkistan sitten tulokset blogissani..

Että voihan sitä juu aina sanoa että "suuntaa antava", mutta onko se suunta suoraan roskakoriin on sitten oma juttunsa..

Minun ei tarvitse esittää tyhmää;), mutta kertoisitko sinä miksi ko mielipidetiedustelu ei kelpaa sinulle mielipidetiedusteluksi?

Koko Suomea koskevat tiedustelut tulisi suorittaa tasaisesti useammalla paikkakunnalla. Luotettavissa mielipidetiedusteluissa otetaan huomioon myös otoksen koosta johtuva virhemarginaali ja ilmoitetaan se tulosten yhteydessä.

Lisäksi tuohon kyselyyn voi itse kukin vastata vaikka sata kertaa, ainakin minun koneeltani onnistui kahdesti, enempään en vaivaudu. Sinä lienet klikannut muutaman sata kertaa...

Yhteistyössä