Kenet näistä pariskunnista haluaisit mieluiten Presidentinlinnan uusiksi asukkaiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kuka on suosikkipariskuntasi näistä?

• Äänestäjiä yhteensä
    17
[QUOTE="vieras";24845166]Miks ihmeessä sun pitäis muuttaa pois tai esiintyä parempana kansana?[/QUOTE]
Mä olen Soinin ja persujen mielestä vääräuskoinen ja liian suvaitsevainen. Olen heidän mielestään huono suomalainen. En halua antaa oikeasti tärkeille ihmisille väärää kuvaa itsestäni. En halua kieltää sitä, mikä olen ja mitä läheiseni ovat. En halua antaa sitä kuvaa, että olisin Soinin ja hänen muhun vihamielisesti suhtautuvien adjutanttien kanssa samaa mieltä. En ole. Enkä tule koskaan olemaan. Mieluummin teeskentelen kunnon rantahurria kuin kumarran vähääkään persuihin päin. Neljän vuoden päästä mulle on yks paskan hailee, kuka Suomessa päättää ja määrää. Toistaiseksi mulla on velvoitteeni läheisiäni kohtaan täällä ja siksi täällä pysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845204:
Mä olen Soinin ja persujen mielestä vääräuskoinen ja liian suvaitsevainen. Olen heidän mielestään huono suomalainen. En halua antaa oikeasti tärkeille ihmisille väärää kuvaa itsestäni. En halua kieltää sitä, mikä olen ja mitä läheiseni ovat. En halua antaa sitä kuvaa, että olisin Soinin ja hänen muhun vihamielisesti suhtautuvien adjutanttien kanssa samaa mieltä. En ole. Enkä tule koskaan olemaan. Mieluummin teeskentelen kunnon rantahurria kuin kumarran vähääkään persuihin päin. Neljän vuoden päästä mulle on yks paskan hailee, kuka Suomessa päättää ja määrää. Toistaiseksi mulla on velvoitteeni läheisiäni kohtaan täällä ja siksi täällä pysyn.

Voi voi, kuulostaa katkeran ihmisen puheelta.:(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845204:

Kuulostat erittäin suvaisemattomalta ja säälittävältä. Lapselliseltakin.. Häpeäisit!

Heillä ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuutta pärjätä niin ajattelin tässä nyt keskittyä noihin enemmän julkisuudessa olleisiin.
Martti Ahtisaaresta ei ollut kukaan kuullutkaan muutama kuukausi ennen presidentinvaaleja, eikä hän ole koskaan ollut kansanedustaja tai ministeri. Silti on tuon jälkeen tullut valituksi Suomen presidentiksi ja onpa voittanut sellaisen pienen Nobelin rauhanpalkinnonkin.

[QUOTE="vieras";24845210]Voi voi, kuulostaa katkeran ihmisen puheelta.:([/QUOTE]
En mä ole katkera. Mulla on uskoni ja mulla on läheiseni. Ne ovat mulle ainoat asiat, jotka ovat oikeasti tärkeitä. Olen rakastanut tätä maata ja tulen aina rakastamaan, mutta voin elää uskoni ja läheisteni kanssa jossain muuallakin. Rakastan tätä maata, mutten kovinkaan paljoa tätä kansaa - verisukulaisiani lukuunottamatta - enkä juurikaan tätä yhteiskuntaa. Rakastan isänmaani metsiä, järviä, soita, yötöntä yötä jne. Mutta mä voin aina ottaa ne mukaani. Ihan kuten mulla kulkee mukanani suomalaisten esi-isieni usko.

Soinin :) Soini kuuluu pressalinnaan. Mielestäni on aika huvittavaa, että joku perusmaalaisjuntti (joka on ehkä itsekin vähän lihavahko..) sanoo ettei äänestä Soinia, koska hän ei näytä edustavalta. Aika pinnallisia ovat suomalaiset, jos äänestävät ulkonäön perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845250:
En mä ole katkera. Mulla on uskoni ja mulla on läheiseni. Ne ovat mulle ainoat asiat, jotka ovat oikeasti tärkeitä. Olen rakastanut tätä maata ja tulen aina rakastamaan, mutta voin elää uskoni ja läheisteni kanssa jossain muuallakin. Rakastan tätä maata, mutten kovinkaan paljoa tätä kansaa - verisukulaisiani lukuunottamatta - enkä juurikaan tätä yhteiskuntaa. Rakastan isänmaani metsiä, järviä, soita, yötöntä yötä jne. Mutta mä voin aina ottaa ne mukaani. Ihan kuten mulla kulkee mukanani suomalaisten esi-isieni usko.

Mikä sinun uskosi on?

[QUOTE="vieras";24845278]Mikä sinun uskosi on?[/QUOTE]
Suomenusko. Se meidän kansan alkuperäinen usko, jonka Soinin edeltäjät meiltä tuhosi tuodessaan Lähi-idästä uuden uskon Suomeen. "Ota kaste vastaan tai kuole". Ei siinä kovin moni perheenisä/äiti voinut muutakaan tehdä kuin ottaa kasteen vastaan. Oli useampi suu ruokittavana. Onneksi oli Katumajärvi ja onneksi se on olemassa vieläkin.

[QUOTE="mä";24845248]Martti Ahtisaaresta ei ollut kukaan kuullutkaan muutama kuukausi ennen presidentinvaaleja, eikä hän ole koskaan ollut kansanedustaja tai ministeri. Silti on tuon jälkeen tullut valituksi Suomen presidentiksi ja onpa voittanut sellaisen pienen Nobelin rauhanpalkinnonkin.[/QUOTE]

Oli Ahtisaari tunnettu ja ehkä merkittävämpää oli se, että hän oli valtapuolueen ehdokkaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845343:
Suomenusko. Se meidän kansan alkuperäinen usko, jonka Soinin edeltäjät meiltä tuhosi tuodessaan Lähi-idästä uuden uskon Suomeen. "Ota kaste vastaan tai kuole". Ei siinä kovin moni perheenisä/äiti voinut muutakaan tehdä kuin ottaa kasteen vastaan. Oli useampi suu ruokittavana. Onneksi oli Katumajärvi ja onneksi se on olemassa vieläkin.

Hurrithan suomalaiset käännytti miekalla.

[QUOTE="vieras";24845456]Hurrithan suomalaiset käännytti miekalla.[/QUOTE]
Jep. Ja toivat mukanaan sen, mihin perussuomalaiset Soini mukanaan nyt niin kovin vannoo...suvaitsemattomuuden. Mieluummin peräännyn taaksepäin kuin menen omasta mielestäni väärin ajattelevien kanssa eteenpäin. Mutta ihan oikeasti....ei tämä maa mua kaipaa. Ei Soini, perussuomalaiset eikä kukaan muukaan. Läheiseni ja verottaja ehkä, mutta eivät muut. Ja mun kaikista tärkeimmätkin läheiseni ovat aikeissa poistua Suomesta seuraavan neljän vuoden aikana. Miksi minäkään tänne jäisin, kerropa se? Kyllä te pärjäätte täällä oiokein mainiosti ilman minuakin. Hassua muuten, että suomenusko on viime aikoina saanut kiinnostusta ympäri maailman. Ehkä musta joskus tulee jonkun sortin sananviejä suomenuskosta maailmalle, mene ja tiedä. Onhan noita lähetyssaarnaajia Suomesta ollut maailmalla jo vuosikymmeniä. Jospa vaan vaihdettaisiin lähetystyössä uskontoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24845476:
Jep. Ja toivat mukanaan sen, mihin perussuomalaiset Soini mukanaan nyt niin kovin vannoo...suvaitsemattomuuden. Mieluummin peräännyn taaksepäin kuin menen omasta mielestäni väärin ajattelevien kanssa eteenpäin. Mutta ihan oikeasti....ei tämä maa mua kaipaa. Ei Soini, perussuomalaiset eikä kukaan muukaan. Läheiseni ja verottaja ehkä, mutta eivät muut. Ja mun kaikista tärkeimmätkin läheiseni ovat aikeissa poistua Suomesta seuraavan neljän vuoden aikana. Miksi minäkään tänne jäisin, kerropa se? Kyllä te pärjäätte täällä oiokein mainiosti ilman minuakin. Hassua muuten, että suomenusko on viime aikoina saanut kiinnostusta ympäri maailman. Ehkä musta joskus tulee jonkun sortin sananviejä suomenuskosta maailmalle, mene ja tiedä. Onhan noita lähetyssaarnaajia Suomesta ollut maailmalla jo vuosikymmeniä. Jospa vaan vaihdettaisiin lähetystyössä uskontoa?

Soini on suomalaisten etujen ajaja ja sinä uskontoinesi kuulut meidän soinilaisten porukkaan.

[QUOTE="vieras";24845484]Soini on suomalaisten etujen ajaja ja sinä uskontoinesi kuulut meidän soinilaisten porukkaan.[/QUOTE]
En kuulu. Soini ja soinilaiset ajavat kristillisiä suvaitsemattomia arvoja ja minä en luonnonuskoisena ja kaikkea elollista kunnioittavana kuulu teidän porukkaan. Jos te tämän maan otatte vielä poliittisestikin haltuunne, niin mun paikkani ei ole enää täällä. Mutta kuten sanoin, ette te mua kaipaakaan. Ainoa, joka ehkä jää itkemään, on verottaja.

[QUOTE="huoh";24845550]Voi apua mikä määrä junttipersuja täällä on, olen hämmästynyt.[/QUOTE]
Mitä vikaa persuissa on? Olin sunnuntain vastaisena yönä lähiöräkälässä kuuntelemassa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta Universumin surkeimpia karaoke-esityksiä. Ja kyllä siitä porukasta ja niiden laulukörinöistä henki niin isänmaallisuus kuin perussuomalaisuuskin. Ja tässä maassa heitä on paljon, joten jos ja kun he vaaliuurnille krapuloistaan huolimatta jaksavat raahautua, niin se on selvä peli sitten. Kansa saa arvoisensa vallanpitäjät. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

Yhteistyössä