Ketä sinä äänestät presidentiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Väyrynen on ihan vitun nuuka. Se jopa piilottaa salaattiannoksen alle 50 snt maksavan tomaatin( vai mikä lie rehu nyt olikaan) ruokalassa :D
Oikeesti ku luin "Tiesitkö tämän Paavosta"-osion niin sen ukkelin pinnat tippu ihan miinukselle
 
ap unohti listasta ruotsalaisen bideen eevan, ylioppilaan. :D Onkohan olemassakaan tarpeeksi hullua ihmistä joka sitä äänestäis? :laugh:

Mulla ehkä saattaa olla Niinistö se ehdokas. Ainakaan ei missään nimessä Lipponen tai Bidee..
 
[QUOTE="Vieras";24623156]En kyllä vielä tiedä. Soini ei muuten käsittääkseni ole vielä vahvistanut ehdokkuuttaan.[/QUOTE]

Ei ole joo.Laitoin hänet tähän ku on kuitenkin mahdollinen ehdokas
 

Yhteistyössä