KiitosHieno kuva
KiitosHieno kuva
Tosi kivat hiukset Onks sulla nahkatakki päällä? (nimim. metsästää unelmien nahkatakkia muttei löydä)
Mistä?Tänks! Kuva kyllä vähä valehtellee noista hiuksista, ku oikeesti keesiks leikattu mutta pidän tuolleen
Joo ja on tuollanen musta nahkarotsi jonka viimesyksynä ostin
Kaunis neitihän se kuvassa on.Tosi sulonen koira onkin Etkä ole pahempi itsekkään
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24597979:
Kyllä mun mielestä monikin nainen on seksikäs.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24597957:Kaunis neitihän se kuvassa on.
Mutta tuli mieleen, että miten naiset yleensä arvostelee toisia naisia...
Tuskin ainakaa sanoo että on seksikäs?
Aivan saatanan kaunis neiti.Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24597979:
Niin tais käydä. Mutta ei tätä varmaan kauan jatku.Esteri sä nyt jumitit pahemman kerran tänne palstalle epänormaalien keskuuteen!
Eipäs kuseteta siellä takavasemmalla... Kokoajan himoitset näitä nuoria kaunottaria kuitenkinTässäkin ketjussa on lukuisia seksikkäitä naisia, joka ei tosin tarkoita,
että heitä siinä mielessä mitenkään himoitsisin.
Ahaa, kiitos kai. Kirosanasta huolimatta.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24597994:Aivan saatanan kaunis neiti.
Kauniit silmät sekä kaunis hymy. Mii laiks ö lot.
Heh , no sanotaan sitten kiltisti:Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24598003:Ahaa, kiitos kai. Kirosanasta huolimatta.
Silti kaunis.
No joo toi on tommonen sievistely-irvistys, näkisit mun Michael Jackson-irvistyksen..Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24598012:Silti kaunis.
No nyt sanoit taikasanan, kiitos vaan paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24598006:Heh , no sanotaan sitten kiltisti:
Olet erittäin kaunis nuorineiti. Ja se hymy kruunaa kauneuden.
Nähääks me joskus vielä sun Moonwalk:kia?No joo toi on tommonen sievistely-irvistys, näkisit mun Michael Jackson-irvistyksen..
HAAAA!!!Mä siirryin jo tytsin ketjuun kun täällä meno meni ihan mahottomaksi, siellä kun rauhotuttiin...
Täällä olis paljonkin kivoja kuvia jos narsismissaan luovuttaisiin siitä oman naaman kuvaamisesta ja nähtäis jotain mukavaa ympäristössä.Luulet näkeväs kivoja kuvia, et kamalaa taistelua?