[QUOTE="mä";24579868]Pah, jos mä kertoisin enemmän meidän ydinperheestä, olisitte kaikki usealle miehelle synnyttäneet kateellisia. En ole mitenkään erovastainen ja yhdessä ei tarvi olla jos elämä on helvettiä, mutta miksi aina tehdä lisää lapsia reppuelämään???? Kahdelle isälle menee vielä jotenkin läpi, onhan sitä leskiäkin paljon tässä maailmassa.
Meillä lapset jo suht isoja, vanhin omillaan, opiskelee hyvään ammattiin ja muilla lapsilla koulu menee hyvin ja on laaja sosiaalinen ystäväpiiri. Tuttu turvallinen koti isän ja äidin kera... en tuomitse nyt yksinhuoltajia, vaan nimen omaan näitä usealle miehelle lapsia tekeviä naisia!!!!
Mulla on maailman ihanin mies ja en voi kuvitella tekeväni muille lapsia... ja vaikka ero tuliskin niin silti. Mulle riittää nää täyssisarukset. No mut kukin tavallaan![/QUOTE]
Miksi olisin kateellinen? Minun elämäni on ollut ihana vaikka miestä ei vieressä ole ollutkaan. On todella upeaa, että oma elämäsi on mennyt niin kuin olet halunnut ja olet onnellinen. Minäkin olen ja elämäni on juuri sellainen kuin haluan