Onko täällä naisia joilla on lapsia useamman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
Samoin, moni vaan luulee että jokainen nainen vääntää ne lapset rakkauden alkuhuumissa samantien ja sitten eroaa ja aloittaa taas alusta. Olen ihan varma, että omilla lapsillanikin on paljon paremmin asiat kuin monella ydinperheessä elävällä, sillä meillä on kaikki olosuhteet ja ympäristötekijät yms kunnossa ja sen todellakin myös näkee lapsista, reippaita ja onnellisia ovat :)
Oli syy mikä hyvänsä niin sellaisella naisella on aina huono elämänhallinta....

??
[QUOTE="kyselijä";24578542]olet tietysti nuorikin vielä kohta sulla on varmaan vielä useampi lapsi eri isille.[/QUOTE]

28-vee. olen aina halunnu ison perheen paljon lapsia... esikon isä ei sitten ollutkaan valmis isäksi, erottiin jo raskausaikana, ja toisen lapsen isä teki taas sellasen tempun, että yhessä ei voitu jatkaa. kolmas siis oli vahinko mut ikinä en kykenis aborttia tekemään. joku tietty vois nähä sen niin et ku on monelle lapsia, et haluu niillä lapsilla pitää niitä miehiä luonaan :D meillä on kyllä ihan toisinpäin, mä pärjään itekseni ja lapsia en oo koskaan "tehnyt" miehen tai parisuhteen takia.

ja jos joskus tapaan jonkun, kenen kanssa haluan olla ja menen naimisiin, silloin voisin vielä lapsiahänen kanssaan tehdä. kolme on jo, ja enempäää ei ole välttis, mutta ikinä ei tiedä.

"mä"
Käsittämätöntä lukee tätä ketjua kuinka paljon löytyy ns. "isättömiä" lapsia... ja kuinka paljon miehet maksavat tahtomattaan elatusmaksuja. Kummallista, että miehet ei tajua käyttää kumia kun yhtyvät naisiin, luottavat heidän sanaansa ja ovat voimattomia :O
Onneksi olen nainen ja pystyn määräämään täysin mitä elämässäni tapahtuu.

Lapsia neljä YHDELLE isälle ja lisää ei tule ainakaan kenellekään muulle miehelle. Jos ero tulee hankin sterilisaation ja niin on miehenikin puhunut, että vasektomiaan menee, ettei pääse muut vosut tekeen ohareita hänelle!

Kolmen yksinhuoltaja
Haha "mä", vai että ihan voimattomina ovat miehet ilman kumia täällä naisiin yhtyneet :D Ihan tietoisesti on jokainen lasteni isä harrastanut kanssani seksiä ilman ehkäisyä ja tosiaan, jokaisella lapsellani myös on isä, heistä yksikään ei ole isätön.

"tiina"
Minulla on 3 lasta ja lapsille eri isät. Esikostani aloin odottaa huimassa 19 vuoden iässä äskettäin tapaamani suuren rakkauden kanssa. Naiivi ja kokematon kun olin, jäi ehkäisy läyttämättä ja siinähän oltiin. Isä häipyi, oli kuulemma tulossa lisääkin perheelisäystä hänelle, tyttöystävä josta en tiennyt mitään oli raskaana. Hyvin kusetettu.

Kakkosta aloin odottaa kun esikoiseni oli 5-vuotias, meidän piti perustaa ihana perhe. No ihana perhe kaatui sitten useaan mustaan silmään jonka mieheltä sain.

Tähän piti lastenteko osaltani loppua, mutta menin sitten naimisiin kuitenkin ja kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen "uskalsin" ja halusin vielä lapsen. Ja saimmekin ihanan pojan.

Lasten iät ovat nyt 21v. 16v. ja 5v.

"tiina"
[QUOTE="tiina";24579699]Minulla on 3 lasta ja lapsille eri isät. Esikostani aloin odottaa huimassa 19 vuoden iässä äskettäin tapaamani suuren rakkauden kanssa. Naiivi ja kokematon kun olin, jäi ehkäisy läyttämättä ja siinähän oltiin. Isä häipyi, oli kuulemma tulossa lisääkin perheelisäystä hänelle, tyttöystävä josta en tiennyt mitään oli raskaana. Hyvin kusetettu.

Kakkosta aloin odottaa kun esikoiseni oli 5-vuotias, meidän piti perustaa ihana perhe. No ihana perhe kaatui sitten useaan mustaan silmään jonka mieheltä sain.

Tähän piti lastenteko osaltani loppua, mutta menin sitten naimisiin kuitenkin ja kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen "uskalsin" ja halusin vielä lapsen. Ja saimmekin ihanan pojan.

Lasten iät ovat nyt 21v. 16v. ja 5v.[/QUOTE]

Tähän kiusaamisasiaan vielä, koskaan ei ole minun lapsiani muiden lasten taholta tästä asiasta kiusattu.

"tiina"
[QUOTE="meriska";24579748]Moraali ei ole kovin korkealla tällaisilla naisilla ja todellakin säälin lapsia:([/QUOTE]

Älä ainakaan minun lapsiani sääli, he ovat oikein onnellisia ja hyviä lapsia :)

[QUOTE="mä";24579657]Käsittämätöntä lukee tätä ketjua kuinka paljon löytyy ns. "isättömiä" lapsia... ja kuinka paljon miehet maksavat tahtomattaan elatusmaksuja. Kummallista, että miehet ei tajua käyttää kumia kun yhtyvät naisiin, luottavat heidän sanaansa ja ovat voimattomia :O

Lapsia neljä YHDELLE isälle ja lisää ei tule ainakaan kenellekään muulle miehelle. Jos ero tulee hankin sterilisaation ja niin on miehenikin puhunut, että vasektomiaan menee, ettei pääse muut vosut tekeen ohareita hänelle![/QUOTE]

Ei minun lapset mitään isättömiä ole. Tai oikeastaan esikoinen on kun ei isää ole olemassakaan. Mutta kakkosella isä on vaikkei ole saman katon alla ja nuorimmalla on isä myös.

Kolmen yksinhuoltaja
[QUOTE="mä";24579767]Niinhän sitä vois luulla... minkä ikäisiä ovat???[/QUOTE]

Enemmän olisin huolissani sinun lapsistasi, kun äitin käytökseen kuuluu toisten haukkuminen vosuiksi keskustelupalstalla.

"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti itsekin nykyään;24578605:
omassa perheessäni, siis lapsuusperheessä, 7 lasta, 4 eri isää (muille isille 1 lapsi, yhdelle isälle 4 lasta...). Eikä mua ainakaan oo kiusattu sen takia.
Siinä vasta soppa perinnön jaossa :O

[QUOTE="mä";24579657]Käsittämätöntä lukee tätä ketjua kuinka paljon löytyy ns. "isättömiä" lapsia... ja kuinka paljon miehet maksavat tahtomattaan elatusmaksuja. Kummallista, että miehet ei tajua käyttää kumia kun yhtyvät naisiin, luottavat heidän sanaansa ja ovat voimattomia :O

Lapsia neljä YHDELLE isälle ja lisää ei tule ainakaan kenellekään muulle miehelle. Jos ero tulee hankin sterilisaation ja niin on miehenikin puhunut, että vasektomiaan menee, ettei pääse muut vosut tekeen ohareita hänelle![/QUOTE]

Vaikka mulla on kahella ekalla eri isä ku kahella nuoremmalla, niin yksikään mun lapsi ei ole isätön.

Mep
Alkuperäinen kirjoittaja yhäri;24578788:
Mulla on toistaiseksi vain yksi lapsi, mutta tarkoitus olisi mitä pikimmiten tehdä toinen lapsi toisen miehen kanssa :) Ja saattaa olla, että jos kolmannen teen, niin tulee taas eri isä :p :D

Mutta saanko mä synninpäästön kun en ole parisuhteessa näitten miesten kanssa? En siis sekoita lasten päitä monimutkaisilla uusperhekuvioilla ja hajoavilla parisuhteilla kun ei ole parisuhdetta :)
Vankkana ydinperheen kannattajana (poislukien papin aamenen jälkeen paljastuneet hullut, hakkaajat tai narsistit) en voi käsittää sinunkaan elämäntapaasi.
Mukavaa jos lapset ovat onnellisia, mutta voisivat olla vielä onnellisempia ns. normaalissa perheessä jossa löytyy isä + äiti, joka päivä.

Uusperhekuviot monen isän/äidin kanssa...huh. En halua edes tietää, miten ne junaillaan. Lapsi kärsii reissu-reppu-elämässä aina.

Vankkana ydinperheen kannattajana (poislukien papin aamenen jälkeen paljastuneet hullut, hakkaajat tai narsistit) en voi käsittää sinunkaan elämäntapaasi.
Mukavaa jos lapset ovat onnellisia, mutta voisivat olla vielä onnellisempia ns. normaalissa perheessä jossa löytyy isä + äiti, joka päivä.

Uusperhekuviot monen isän/äidin kanssa...huh. En halua edes tietää, miten ne junaillaan. Lapsi kärsii reissu-reppu-elämässä aina.
Itse olen huomannut sen, että lapset kärsivät reissuelämästä vain jos heidät laitetaan kärsimään siitä. Lapsi kyllä kykenee elämään tasapainoista elämää vaikka olisi kaksi kotia jos vanhemmat ovat sitoutuneet kasvattamaan lapsensa tasapainoiseksi. Monesti näin ei ole vaan varsinkin äidit ovat hyvin nopeasti kostamassa isälle vaikka ja mitä eikä ajatella, että se vaikuttaa eniten lapseen. Eli niin kauan kuin molemmat kodit ovat tasapainoisia on myös lapsen elämä tasapainoinen. Ihan sama se on ydinperheessäkin....samat jutut.

• Tykkää
Reactions: Micosa
"mä"
Osuva esimerkki, että parempi ennemmin sitten täysin isätön lapsi kuin miehen mallia tuollaiselta isältä.
Pah, jos mä kertoisin enemmän meidän ydinperheestä, olisitte kaikki usealle miehelle synnyttäneet kateellisia. En ole mitenkään erovastainen ja yhdessä ei tarvi olla jos elämä on helvettiä, mutta miksi aina tehdä lisää lapsia reppuelämään???? Kahdelle isälle menee vielä jotenkin läpi, onhan sitä leskiäkin paljon tässä maailmassa.
Meillä lapset jo suht isoja, vanhin omillaan, opiskelee hyvään ammattiin ja muilla lapsilla koulu menee hyvin ja on laaja sosiaalinen ystäväpiiri. Tuttu turvallinen koti isän ja äidin kera... en tuomitse nyt yksinhuoltajia, vaan nimen omaan näitä usealle miehelle lapsia tekeviä naisia!!!!
Mulla on maailman ihanin mies ja en voi kuvitella tekeväni muille lapsia... ja vaikka ero tuliskin niin silti. Mulle riittää nää täyssisarukset. No mut kukin tavallaan!

[QUOTE="mä";24579868]Pah, jos mä kertoisin enemmän meidän ydinperheestä, olisitte kaikki usealle miehelle synnyttäneet kateellisia. En ole mitenkään erovastainen ja yhdessä ei tarvi olla jos elämä on helvettiä, mutta miksi aina tehdä lisää lapsia reppuelämään???? Kahdelle isälle menee vielä jotenkin läpi, onhan sitä leskiäkin paljon tässä maailmassa.
Meillä lapset jo suht isoja, vanhin omillaan, opiskelee hyvään ammattiin ja muilla lapsilla koulu menee hyvin ja on laaja sosiaalinen ystäväpiiri. Tuttu turvallinen koti isän ja äidin kera... en tuomitse nyt yksinhuoltajia, vaan nimen omaan näitä usealle miehelle lapsia tekeviä naisia!!!!
Mulla on maailman ihanin mies ja en voi kuvitella tekeväni muille lapsia... ja vaikka ero tuliskin niin silti. Mulle riittää nää täyssisarukset. No mut kukin tavallaan![/QUOTE]

Miksi olisin kateellinen? Minun elämäni on ollut ihana vaikka miestä ei vieressä ole ollutkaan. On todella upeaa, että oma elämäsi on mennyt niin kuin olet halunnut ja olet onnellinen. Minäkin olen ja elämäni on juuri sellainen kuin haluan :)

"Juuli"
Mulla on vain yksi lapsi, mutta jos lisää lapsia saan niin isä tulee olemaan eri. Enhän mä voi exää vaatia tekemään mulle lisää lapsia vain siksi, että palstan moralistit olisivat tyytyväisiä. Meitä ei oltu exän kanssa tarkoitettu yhteen, mutta ei se saa poistaa mun oikeutta saada lisää lapsia. Onhan exäkin saanut lisää lapsia uuden puolison kanssa. Onko se sitten ihan ok?

Kahdelle miehelle voin kuvitella tekeväni lapsia, mutta en kolmelle. Siis tämä on henkilökohtaisesti enkä mitenkään solvaa ja alenna niitä joilla on lapset useammalle kuin kahdelle miehelle.

Miksi muuten täällä joidenkin mielestä eronneen lapsi on isätön? Exän kanssa erottiin toisistamme, mutta ei meistä kumpikaan lapsesta eronnut.

Yhteistyössä