"VIERAS"
mulla meni nyt kyllä yöunet!!Alkuperäinen kirjoittaja isä;24576216:no paan ihan pienen :d
sensuroikaa tissit!!!
mulla meni nyt kyllä yöunet!!Alkuperäinen kirjoittaja isä;24576216:no paan ihan pienen :d
sensuroikaa tissit!!!
HUI!!! Mie en ennää uskalla mennä nukkuun... :OAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24576216:No paan ihan pienen
Sensuroikaa TISSIT!!!
Noi saparot pukee sua!Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576216:No paan ihan pienen
Sensuroikaa TISSIT!!!
Tai ne on kokonaan ottamatta
Noi saparot pukee sua!
Niin kun välillä sulla on letit????Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576240:Höh, ei onnistunu, mun piti poistaa kuiva, mut kaikki kerkes sitä quotettamaan...
Ja ei, mulla EI ole aina saparoita... :O
Ehkä sun kannattais harkita ton kampauksen vakinaistamista. Vaihtelun vuoksi letit?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24576240:Höh, ei onnistunu, mun piti poistaa kuiva, mut kaikki kerkes sitä quotettamaan...
Ja ei, mulla EI ole aina saparoita... :O
Olisiko noin?Tai otit ne vahingossa kaksi kertaa, vai mitä Indy?
En mä osaa tehä lettejä, muuten laittaisin ne.Ehkä sun kannattais harkita ton kampauksen vakinaistamista. Vaihtelun vuoksi letit?
Ihan mitä vaan. Luonnosta perheeseen. Luontokuvia on jopa tullu myytyä tauluina. Esim noi sun perhoskuvat olis ihan juliste-matskua, vähän vaan vetäset jotain crossprocessia tms päälle.Niinpä :xmas: Mitä sinä kuvaat?
Olisiko noin?
Ei dosetteja tarvita, ei kai se niin tarkkaa oleTarkistat nyt vaan sieltä dosetista et montako lokeroa on tyhjänä...
Ei dosetteja tarvita, ei kai se niin tarkkaa ole
ja minä 23,vaikka sitä ei kukaan kysynytkään...:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576291:42v ompi rakas äiskäni
No en uskaltanu naisen ikää kysyä, koska äidin iästä pääsee päättelemään sun ikäsAlkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24576294:ja minä 23,vaikka sitä ei kukaan kysynytkään...:xmas:
Hyvin miellyttäväNo kaippa tää joskus täält poistuu