Loistavahttp://www.youtube.com/watch?v=ohGQGUwD-vc&feature=youtube_gdata_player
Näin.
jos asiakas peruu tilauksen niin myyjä ei saa luonnollisestikaan siitä proviikkaa.Toi ois hyvä!! Minä ainakin tiiän, että puhelinmyyjät osaa ollu tosi töykeitä ja kettuja. Mm. yks myyjä lähetti kaverille lehtitilauksen laskuineen päivineen, vaikka kaveri ihan selkeesti sanoi että EN tilaa. Myyjä oli vähän aikaa jotain jankuttanut ja jupissut. Sai katos provikka-palkkaa niin aatteli sit laittaa tilauksen voimaan joka tapauksessa, oli vastaus mikä tahansa. Kun kaveri sitten tästä valitti, niin sieltä sanottiin, että jotkut myyjät ikävä kyllä harrastaa tätä vähän enemmänkin. Ja näitä esimerkkejä jatkuu pilvin pimein. Ja nyt mammat täällä alkaa horiseen että "ei saa yleistää blaablaaa....", mutta tässä vaiheessa elämää voin hyvällä omallatunnolla pitää vähän hauskaa puhelinmyyjien kustannuksella. Luultavasti tulee vaan luuria korvaan puhelinmyyjiltä niinku tähän asti muutenkin, mut on se vaan mukavata saada kunnon naurut sen jälkeen.
Niistä pääsi helpoiten eroon, pyysi vaan kahden eri firman soittajalta, että merkkaavat minun tietojeni kohdalle puhelinmarkkinointikiellon. Sen jälkeen eivät ole puhelinliittymiä kaupitelleet.Nykyään ne lehtimyyjät ja gallupin tekijät soittavat harvemmin, mutta uutena riesana on liittymäpölhöt jotka soittelevat joskus ihan viikottain. Vittu mitä touhua.
tollasista ihmisistä me aina kahvihuoneessa juteltiin. Saa suhde olla hyvin ikävä jos mies ei anna ostaa. Kenen mies kieltää ja kuka kaikkea mieheltä kysyy??Mie sanon aina että mun mies ei anna ostaa mitään.. Harvemmin alkaa vänkää vastaan
No kuinkakohan monelta se mies kieltää oikeesti?? Ei multa ainakaan, mutta alkaako tuntematon lehtimyyjä kyseenalaistamaan sen millaisessa suhteessa toinen on?Alkuperäinen kirjoittaja höm;24493615:se
tollasista ihmisistä me aina kahvihuoneessa juteltiin. Saa suhde olla hyvin ikävä jos mies ei anna ostaa. Kenen mies kieltää ja kuka kaikkea mieheltä kysyy??