Sanoin =mies sanoi..Olisiko se parempi, että nuo puhelinmyyjinä toimivat astelisivat sossunluukulle hakemaan rahaa työnteon sijasta? Harva tuota ammattia varmasti vapaaehtoisesti valitsee, eiköhän siihen hommaan ryhdytä siinä vaiheessa, kun mitään muuta ei ole tarjolla.
Itse toimin vähän aikaa puhelinmyyjänä tienatakseni opiskelurahoja ja kyllä siellä muutama k*sipää tuli vastaan. Mutta joskus osui pilkka vähän omaankin nilkkaann: kerran soitin eräälle miehelle joka pitkitti ja pitkitti puhelua muka kiinnostuneena. Puhelu kesti pitkään ja lopuksi sanoin ivalliseen sävyyn "En kyllä aio tilata mitään. Olen ulkomailla, että tästäs saattekin oikein ison laskun". Hiljaiseksi meni siinä vaiheessa ja löi luurin korvaan, kun totesin ystävälliseen sävyyn, että anteeksi nyt herra, mutta ulkomailla puhelun vastaanottaja maksaa puhelusta".
Kun lapset on päiväkodissa ja vanhemman pitää olla tavoitettavissa voi olla niin hölmö että jättää puhelimen päälle nukkumaan käydessä. :ashamed: Ja sellainen jolle tupataan soittamaan monelta eri viralliselta taholta viikossa puheluita jotka on aika tärkeitäkin, saattaa myös hölmöyttään vastata puhelimeen huonolla hetkellä. Mutta kun on näin hölmö niin ihan rehellisesti syytän vain itseäni (kuten myös siitä etten ole muistanut hankkia sitä puhelinmyynnin estoa). Kuten sanottu tähän mennessä on riittänyt hyvin katkaista puhelu lyhyeen. Onneksi moni ymmärtää "ei":n ja ne jotka jäävät jankkaamaan saavat puolestani taas syyttää itseään kun lyön luurin korvaan.Mua ei haittaa, jos puhelinmyyjät soittaa. Yleensä olen vielä niin tarjousten orja, että kuuntelen mielelläni mitä heillä olisi minulle
Kyllä saa omaa tyhmyyttään syyttää siitä, ettei nukkumaan mennessään ole laittanut puhelinta äänettömälle. Sitäkään en ymmärrä, että kun se "huono tilanne" on, niin miksi sitten vastasit puhelimeen? Jos mä en ehdi vastata, niin silloin en vastaa. Kuka hölmö vastaa ja sitten sanoo, että en mä nyt ehdikään jutella?