O
"odottava"
Vieras
Minulla on nyt raskausviikko 12. Synnytys pelottaa jo nyt. Onko teillä vinkkejä, miten olette saaneet section eikä ole tarvinnut synnyttää? Sectioa ei ilmeisesti saa automaattisesti, vaikka pelkää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24490017:Mulla on takana kaksi alatiesynnytystä ja kaksi sektiota ja kyllä se alatiesynnytys on oikeasti ollut se helpompi vaihtoehto.
Mä pelkäsin sektiota enemmän kuin synnytystä. Sehän se vasta helvetillistä on. Piikit selkään (auuuts) ja makaat siinä hereillä kun kiskovat mahan auki. Ja sit kauhee paraneminen siitä... ja riskit seuraviin raskauksiin (kohdunrepeämisriski).
Mulla yksi sectio ja yksi alatiesynnytys ja sectiosta toivuin monta kertaa nopeammin. Siltikään en halua että leikellään enää.
Mä pelkäsin sektiota enemmän kuin synnytystä. Sehän se vasta helvetillistä on. Piikit selkään (auuuts) ja makaat siinä hereillä kun kiskovat mahan auki. Ja sit kauhee paraneminen siitä... ja riskit seuraviin raskauksiin (kohdunrepeämisriski).
Itsellä kaksi kiireellistä sectiota takana, pakko hieman oikaista...
- vatsaa ei kiskota auki, ei ainakaan itselleni niin tehty, vaan aukaistaan ihan kauniisti kirurgin veitsellä !!!
Sori, mutta ärsyttää teidän kaikki tietävien mammojen asioiden vääristelyt !!!
Itsellä kaksi kiireellistä sectiota takana, pakko hieman oikaista...
- piikki laitetaan selkään myös alatiesynnytyksessä, jos ottaa epiduraalin !!!
- vatsaa ei kiskota auki, ei ainakaan itselleni niin tehty, vaan aukaistaan ihan kauniisti kirurgin veitsellä !!!
-kauhee paraneminen siitä ?!? Mikä siinä on kauheaa? Itse ainakin parantunut tosi hyvin ja nopeesti ko. operaatioista.
Sori, mutta ärsyttää teidän kaikki tietävien mammojen asioiden vääristelyt !!!