@tasaraha Siis mä niin ymmärrän yskän vatsan toiminnan kanssa. Mulla se on mennyt ihan mahdottomaks osittain mun perussairauden takia ja ei toimi ei millään. Syön nyt 3pss pegorionia/pv plus 1-2 kapselia magnesiumia joka ilta ja tällä toimii joten kuten päivittäin. Ilman magnesiumia toimi joka kolmas päivä. Ja nytkin kun unohdin ottaa magnesiumin toissapäivänä niin heti kärsin ja oli taas lähes 2vrk toimimattomuus ja niin järkkyjä ilmavaivoja, että koirakin kavahti hajua. 
Inha vaivahan tämä on, mutta "ihanaa" että muillakin. 
Mä olen nyt kertonut raskaudesta kaikille lopuille kavereille ja läheisimmille sukulaisille. Mahakin näkyy jo selkeästi omissa vaatteissa. Töissä en edelleenkään ole jostain syystä saanut kollegoille kerrottua ja sairalan telttatyövaatteet just ja just peittää masun. En tiedä miks se on niin vaikeeta kertoa..? Ehkä kun he tiesi 2,5v sitten kkm johtaneesta raskaudesta niin jotenkin jäänyt siitä itselleni joku lukko. Muutenkaan en haluis mitään tiedotustilaisuutta pitää asiasta vaan jotenkin että ohi mennen tulisi ilmi.
No katotaan koska tulee tällanen hyvä hetki vai annanko vaan mahan kasvaa ja katsotaan kuka kehtaa ensin sanoa jotain. 
Tnä rv 21+jotain
Mä olen nyt kertonut raskaudesta kaikille lopuille kavereille ja läheisimmille sukulaisille. Mahakin näkyy jo selkeästi omissa vaatteissa. Töissä en edelleenkään ole jostain syystä saanut kollegoille kerrottua ja sairalan telttatyövaatteet just ja just peittää masun. En tiedä miks se on niin vaikeeta kertoa..? Ehkä kun he tiesi 2,5v sitten kkm johtaneesta raskaudesta niin jotenkin jäänyt siitä itselleni joku lukko. Muutenkaan en haluis mitään tiedotustilaisuutta pitää asiasta vaan jotenkin että ohi mennen tulisi ilmi.
Tnä rv 21+jotain