Miten ois kuvaketju jostain perheen yhteisestä puuhasta?

oleellista
no tuskin nuo on pöydällä olleet 5 vuotta. pointin missasit hienosti.
En missannu, tiedän kyl et pajunkissat säilyy vaik 10vuotta.

Harvemmin niit syksyksi pöydälle nostetaan, tarkoittanee sitä et nuo kepit on sojottaneet tos pääsiäisestä = palstamutsien mielestä aivan mahottoman kaameaa.
Ja tuohon vinkkasin kommentillani..(vitsinä)

Itselleni yks lysti mitä toisen kodissa tapahtuu.

Tässähän on miltei pakko kysyä et onko siel päässä katkera vai mustis..;)

Joo ihan sivullinen olen.
Ei kumpikaan, tai ehkä ihan millin katkera toisessa tapauksessa, mutta enemmän huvittunut. Mun miehen eka eksä on siis tosi kaunis, ihan peppi pitkätossun näköinen tyttö, ja vieläpä hirmu mukavakin. Toka eksä taas (josta saatan ihan pikkuisen olla kettuuntunut) on kuspäiden kuningatar, jätti mun miehen koska hän oli löytänyt uuden sillä aikaa kun toinen oli tapaturman takia vuoteen omana, meni uuden ukkonsa kanssa kihloihin ja kun me myöhemmin alettiin seurustelemaan, stalkkas mua silti netistä. Toi stalkkaaminen meni niin pitkälle että hän soitteli mun miehelle itkupotkukilari-puheluita mm. koska mä olin ottanut liian ison tatuoinnin, ja koska mä "en osannut hoitaa mun koiraani" jne. :D

Viimeksi muokattu:
pakko
Ei kumpikaan, tai ehkä ihan millin katkera toisessa tapauksessa, mutta enemmän huvittunut. Mun miehen eka eksä on siis tosi kaunis, ihan peppi pitkätossun näköinen tyttö, ja vieläpä hirmu mukavain. Toka eksä taas (josta saatan ihan pikkuisen olla kettuuntunut) on kuspäiden kuningatar, jätti mun miehen koska hän oli löytänyt uuden sillä aikaa kun toinen oli tapaturman takia vuoteen omana, meni uuden ukkonsa kanssa kihloihin ja kun me myöhemmin alettiin seurustelemaan, stalkkas mua silti netistä. Toi stalkkaaminen meni niin pitkälle että hän soitteli mun miehelle itkupotkukilari-puheluita mm. koska mä olin ottanut liian ison tatuoinnin, ja koska mä "en osannut hoitaa mun koiraani" jne. :D
Tuo oli vain pakko saada sanoa:D

Otan osaa tuollaisesta ukon exästä.Kamala akka!

hahaa
Ei kumpikaan, tai ehkä ihan millin katkera toisessa tapauksessa, mutta enemmän huvittunut. Mun miehen eka eksä on siis tosi kaunis, ihan peppi pitkätossun näköinen tyttö, ja vieläpä hirmu mukavakin. Toka eksä taas (josta saatan ihan pikkuisen olla kettuuntunut) on kuspäiden kuningatar, jätti mun miehen koska hän oli löytänyt uuden sillä aikaa kun toinen oli tapaturman takia vuoteen omana, meni uuden ukkonsa kanssa kihloihin ja kun me myöhemmin alettiin seurustelemaan, stalkkas mua silti netistä. Toi stalkkaaminen meni niin pitkälle että hän soitteli mun miehelle itkupotkukilari-puheluita mm. koska mä olin ottanut liian ison tatuoinnin, ja koska mä "en osannut hoitaa mun koiraani" jne. :D
Hyi kaamee akka! Jotenki huvittavan kamala! :D

pakko
Noo, onneksi se on jo vuosia sitten jättänyt meidät rauhaan... Ellei se nyt oikeasti koittanut tuossa äsken taas tulle vinoilemaan mulle. Mut mäpä oon kuullut siitä niin mehukkaita juttuja etten enää jaksa muuta kuin nauraa ko. henkilölle. :p
Hänpä se tais olla ku ei enää ilmottautunut(?
Kaunokkina olisin ainakin vastannut sinulle jotain

Mehukkaat jutut on parhautta..ehkä joskus kuulemme niistä?;)

Yhteistyössä