no tuskin nuo on pöydällä olleet 5 vuotta. pointin missasit hienosti.Niin,,kaapissa
En missannu, tiedän kyl et pajunkissat säilyy vaik 10vuotta.no tuskin nuo on pöydällä olleet 5 vuotta. pointin missasit hienosti.
Mie olen esiintyvä artisti ja tytön kans lauleskellaan kotona. Sekä likka painaa aikuisten karaokeen vetää ihan pokkana myös
Ja siellä toisessa päässä on se kaheli vai kaunis exä?Kas, ex siellä
Tässähän on miltei pakko kysyä et onko siel päässä katkera vai mustis..Ja siellä toisessa päässä on se kaheli vai kaunis exä?
Ei kumpikaan, tai ehkä ihan millin katkera toisessa tapauksessa, mutta enemmän huvittunut. Mun miehen eka eksä on siis tosi kaunis, ihan peppi pitkätossun näköinen tyttö, ja vieläpä hirmu mukavakin. Toka eksä taas (josta saatan ihan pikkuisen olla kettuuntunut) on kuspäiden kuningatar, jätti mun miehen koska hän oli löytänyt uuden sillä aikaa kun toinen oli tapaturman takia vuoteen omana, meni uuden ukkonsa kanssa kihloihin ja kun me myöhemmin alettiin seurustelemaan, stalkkas mua silti netistä. Toi stalkkaaminen meni niin pitkälle että hän soitteli mun miehelle itkupotkukilari-puheluita mm. koska mä olin ottanut liian ison tatuoinnin, ja koska mä "en osannut hoitaa mun koiraani" jne.Tässähän on miltei pakko kysyä et onko siel päässä katkera vai mustis..
Joo ihan sivullinen olen.
Haha, nyt hän meni ihan hämilleen. Omasta mielestään tuo on kuulemma jotain suohirviön ja aarnikotkan välimuotoa muistuttava otus.söpö mies
Piti vielä laittaa että poikakin on oikein suloinen!Haha, nyt hän meni ihan hämilleen. Omasta mielestään tuo on kuulemma jotain suohirviön ja aarnikotkan välimuotoa muistuttava otus.
Tuo oli vain pakko saada sanoaEi kumpikaan, tai ehkä ihan millin katkera toisessa tapauksessa, mutta enemmän huvittunut. Mun miehen eka eksä on siis tosi kaunis, ihan peppi pitkätossun näköinen tyttö, ja vieläpä hirmu mukavain. Toka eksä taas (josta saatan ihan pikkuisen olla kettuuntunut) on kuspäiden kuningatar, jätti mun miehen koska hän oli löytänyt uuden sillä aikaa kun toinen oli tapaturman takia vuoteen omana, meni uuden ukkonsa kanssa kihloihin ja kun me myöhemmin alettiin seurustelemaan, stalkkas mua silti netistä. Toi stalkkaaminen meni niin pitkälle että hän soitteli mun miehelle itkupotkukilari-puheluita mm. koska mä olin ottanut liian ison tatuoinnin, ja koska mä "en osannut hoitaa mun koiraani" jne.
Hyi kaamee akka! Jotenki huvittavan kamala!Ei kumpikaan, tai ehkä ihan millin katkera toisessa tapauksessa, mutta enemmän huvittunut. Mun miehen eka eksä on siis tosi kaunis, ihan peppi pitkätossun näköinen tyttö, ja vieläpä hirmu mukavakin. Toka eksä taas (josta saatan ihan pikkuisen olla kettuuntunut) on kuspäiden kuningatar, jätti mun miehen koska hän oli löytänyt uuden sillä aikaa kun toinen oli tapaturman takia vuoteen omana, meni uuden ukkonsa kanssa kihloihin ja kun me myöhemmin alettiin seurustelemaan, stalkkas mua silti netistä. Toi stalkkaaminen meni niin pitkälle että hän soitteli mun miehelle itkupotkukilari-puheluita mm. koska mä olin ottanut liian ison tatuoinnin, ja koska mä "en osannut hoitaa mun koiraani" jne.
No vähän pikkuisen.*Sisältää tuotesijoittelua*
Noo, onneksi se on jo vuosia sitten jättänyt meidät rauhaan... Ellei se nyt oikeasti koittanut tuossa äsken taas tulle vinoilemaan mulle. Mut mäpä oon kuullut siitä niin mehukkaita juttuja etten enää jaksa muuta kuin nauraa ko. henkilölle.Tuo oli vain pakko saada sanoa
Otan osaa tuollaisesta ukon exästä.Kamala akka!
Hänpä se tais olla ku ei enää ilmottautunut(?Noo, onneksi se on jo vuosia sitten jättänyt meidät rauhaan... Ellei se nyt oikeasti koittanut tuossa äsken taas tulle vinoilemaan mulle. Mut mäpä oon kuullut siitä niin mehukkaita juttuja etten enää jaksa muuta kuin nauraa ko. henkilölle.
Olin iltapalallanoh,miks idunnor ei sit tuu mitään vastaileen??
Joo Saapu eilen paketti, ei viel oo ehtiny uusia maalauksia tekeenNuo figut kun maalaa niin saa lisää iloa pelaamiseen