Haluan olla raskaana. Heti. Nyt. *huokaus*-EM
Puit EM mun ajatukset sanoiksi
Niin sama fiilis! Työkuviot mietityttää tääläkin. Koko ajan mietin, että pitäis hakea jotain uutta ja haastavampaa työtä, jotta pääsis uralla vähän eteenpäin. Mutta sitten taas miettii, että
entäs jos raskaus vihdoin ja viimein onnistuisi, niin ois niin helppo jäädä tästä työstä äippälomalle ja ettiä sitten uutta työtä loman jälkeen. Äääh...tulispa joku tosiaan kotiin tarjoamaan, että "tässä olis sulle uusi, kiva ja hyvin palkattu työ, lähdetkö?"!
caisachu onpas tosiaan outoa, kun tuossa vaiheessa kiertoa tulee hyytymiä ja tummanpunaista. Loppuko vuoto vai jatkuuko se vielä? Jos ne on menkat ja kierto jostain johtuen tällä kertaa tosi lyhyt? Tai voisko olla esim. kaksosraskaus ja toinen alkio ei vain ole kiinnittynyt ja tuleekin nyt ulos? Naisen keho voi kyllä sekoilla joskus mitä ihmeellisemmin. Toivotaan, että sulla ois nyt kyse jostain raskauteen liittyvästä positiivisesta jutusta!
toukka90 kiva juttu, että sairaala haluaa sut heti ensi raskauden alussa "tarkistettavaksi". Luulisin, että tuo tarkoittaa juurikin varhaisultraa. Säästäähän siinä jo ison kasan, kun ei tarvi mennä yksityiselle
Pidän peukkuja, että menkkajomotukset on sitä itseään, eli raskautta b
d
vauvaqme sulle kanssa plussapeukutukset!!
Tillu mä oon katellu sijaissynnyttäjien sijaan lahjoitettujen munasolujen ja niillä tehtyjen hoitojen hintoja...eli samat pelko persiissä fiilikset mullakin, että saako sitä omaa nyyttiä ikinä :| Oon alkanu pelkäämään, että mun munasoluissa on vaan jotain vikaa, miksi raskaus ei kestä tai sitten pelkään sitä, että mun kohdussa on joku vika, joka estää alkion kunnollisen kiinnittymisen. Vaikka ultrassa kohtu on kaikkien gynejen mielestä näyttänyt normaalilta ja limis hyvältä...mutta minkäs sitä ihminen itelleen voi. Kun toive vauvasta on niin kova ja pelko siitä ettei se toteudu, niin vähemmästäkin sitä miettii kaikkea... Se on muuten ihan älytöntä, että Suomessa sijaissynnyttäminen keillettiin silloin muutama (?) vuosi sitten. Jostain luin uutisen, jossa arveltiin, että sijaissynnytys voisi tulla Suomessa taas lailliseksi. Toivottavasti toteutuu! Ja sydämestäni toivon että Tillu sun, eikä mun tarvitsisi käyttää muiden kohtua ta soluja, vaan saataisiin ihan ominkeinoin tai pienellä avustuksella ne omat lapset :heart:
ON. fiilikset menee toiveikkuuden korkeuksista alimpaan epätoivon kuoppaan. Eilen olin ihan varma, ttä nyt on tärpännyt ja tänään taas sellanen "ei tästä mitään taaskaan tuu" fiilis. Haluis vaan syöksyä jo testailemaan! Joo, tosi fiksuahan se oliskin näillä päivillä (kp 19/28)
PLUSSATUULIA kaikille!!!