Mutta se on muistettava, että palsta kertoo aina totuudenOnhan se julmaa, jos joku ei olekaan niin viehättävä muiden mielestä kuin on omasta mielestään, että siinä mielessä voi kyllä itsetuntokin murentua
Siksi mielummin pysyttelen maanpinnalla itseni suhteen tai joskus jopa toinen jalka maanpinnan alla...Onhan se julmaa, jos joku ei olekaan niin viehättävä muiden mielestä kuin on omasta mielestään, että siinä mielessä voi kyllä itsetuntokin murentua
Se on aina myös muistettava,että on kiusaamista kertoa oma mielipiteensä varsinkin jos se on eriävä...Mutta se on muistettava, että palsta kertoo aina totuuden
mä yritän löytää aina, siis ihan aina, jotain positiivista kommentoitavaa jokaisesta kuvasta mikä tänne on laitettu. ihan sen takia että positiivisuus kannustaa ihmistä eteenpäin.Onhan se julmaa, jos joku ei olekaan niin viehättävä muiden mielestä kuin on omasta mielestään, että siinä mielessä voi kyllä itsetuntokin murentua
Ikävä kyllä |OMutta se on muistettava, että palsta kertoo aina totuuden
Luuletko kenties itsestäs hieman liikoja? Ei pahalla...Hah...
saatte kyllä polvillanne anoa ja imeä mun varpaita ennen kun laitan Vai keksisinkö jonkun vielä paremman jutun, johon voisin kuvani vaihtaa Kun noin halukkaita ootte sitä näkemään...
Älä PLIIS laita kuvaa!!!Hah...
saatte kyllä polvillanne anoa ja imeä mun varpaita ennen kun laitan Vai keksisinkö jonkun vielä paremman jutun, johon voisin kuvani vaihtaa Kun noin halukkaita ootte sitä näkemään...
Ai miksen? Kyl se on ihan mun vallassa, että laitanko kuvan ja minkä kuvan laitan Mut en hel.vatassa laita...mielummin kuuntelen, kun te sitä kerjäätte Ihan vain kiusallani jätän laittamatta Että saatte keskenänne täällä rällätä.... mä taidan täst ainakin lähtee nukkumaan... joten hyvät yöt ja siirtykää pliide toisiin keskusteluihin täältä...jos tämä nyt ton kuvan ruinaamiseksi meniÄlä PLIIS laita kuvaa!!!
En mä nyt usko edelleen et se kuva mikään järin loistava oli..eihän sun nykyisesikään siitä tykännytAi miksen? Kyl se on ihan mun vallassa, että laitanko kuvan ja minkä kuvan laitan Mut en hel.vatassa laita...mielummin kuuntelen, kun te sitä kerjäätte Ihan vain kiusallani jätän laittamatta Että saatte keskenänne täällä rällätä.... mä taidan täst ainakin lähtee nukkumaan... joten hyvät yöt ja siirtykää pliide toisiin keskusteluihin täältä...jos tämä nyt ton kuvan ruinaamiseksi meni
no ei mun elämä pyöri sun kuvan laittamisen ympärilläAi miksen? Kyl se on ihan mun vallassa, että laitanko kuvan ja minkä kuvan laitan Mut en hel.vatassa laita...mielummin kuuntelen, kun te sitä kerjäätte Ihan vain kiusallani jätän laittamatta Että saatte keskenänne täällä rällätä.... mä taidan täst ainakin lähtee nukkumaan... joten hyvät yöt ja siirtykää pliide toisiin keskusteluihin täältä...jos tämä nyt ton kuvan ruinaamiseksi meni
Ihana tossukka siis..Oi pakko sanoa vielä...tuli ihana textari just mieheltä Jos se sanoo, et voi vaiks tykätä kaikista mun face kuvista jos sen oma ihana posliini prinsessa sitä tahtoo :heart:
Peesaan, ja uskon, että ap oikeasti myös.