MIKSI mies ei voi kommata mun face-kuvaa tai edes TYKÄTÄ siitä?

"vieras"
Onhan se julmaa, jos joku ei olekaan niin viehättävä muiden mielestä kuin on omasta mielestään, että siinä mielessä voi kyllä itsetuntokin murentua :(
mä yritän löytää aina, siis ihan aina, jotain positiivista kommentoitavaa jokaisesta kuvasta mikä tänne on laitettu. ihan sen takia että positiivisuus kannustaa ihmistä eteenpäin. :)

• Tykkää
Reactions: Data ja TrueBlood
Älä PLIIS laita kuvaa!!!
Ai miksen? Kyl se on ihan mun vallassa, että laitanko kuvan ja minkä kuvan laitan :D Mut en hel.vatassa laita...mielummin kuuntelen, kun te sitä kerjäätte :D Ihan vain kiusallani jätän laittamatta :D Että saatte keskenänne täällä rällätä.... mä taidan täst ainakin lähtee nukkumaan... joten hyvät yöt ja siirtykää pliide toisiin keskusteluihin täältä...jos tämä nyt ton kuvan ruinaamiseksi meni :(

Ai miksen? Kyl se on ihan mun vallassa, että laitanko kuvan ja minkä kuvan laitan :D Mut en hel.vatassa laita...mielummin kuuntelen, kun te sitä kerjäätte :D Ihan vain kiusallani jätän laittamatta :D Että saatte keskenänne täällä rällätä.... mä taidan täst ainakin lähtee nukkumaan... joten hyvät yöt ja siirtykää pliide toisiin keskusteluihin täältä...jos tämä nyt ton kuvan ruinaamiseksi meni :(
En mä nyt usko edelleen et se kuva mikään järin loistava oli..eihän sun nykyisesikään siitä tykännyt :D
Jos koko kuvaa on ylipäätään olemassa...:whistle:

"vieras"
no ei mun elämä pyöri sun kuvan laittamisen ympärillä :D

mä meen nyt nukkuun, adios amigos!

"vieras"
Koska miehen rakastajatterelle paljastuisi suhteenne tila, että teillä on vielä seksiä. Mies on kertonut hänelle, ettei teidän välillänne ole enää mitään kuumia tunteita.

tietoisku provon sekaan
Te, jotka oikeasti tuollaisia kuvia laitatte:

Muistattehan, että kuva on Facebookin omaisuutta. He voivat myydä kuvan vaikka eroottisen lehden kanteen. Siinäpä sitten selittelette puolisolle ja sukulaisille miten se sinne joutui, etkä edes saa kuvapalkkiota lehdeltä.

Yhteistyössä