MIKSI mies ei voi kommata mun face-kuvaa tai edes TYKÄTÄ siitä?

Ai, sinä tarvit ihan push upit? :stick:

Minullapa ei ole kuvia nassukirjassa :) Mieheni näkee minut ihan livenä.
Jeah :) Sen takia just pitää laittaa kaikki kuvat, joista mun äitikin on sanonut et noi ei sovi kaikkien silmille...niin siis on ollut pakko laittaa sellasia kuvia faceen, että mun mies todella muistaa miten kaunis ja hyvä kroppanen olen...välimatkaa meil siis muutama sata kilometriä ja nähdään about 2 kertaa kuussa :(

Jeah :) Sen takia just pitää laittaa kaikki kuvat, joista mun äitikin on sanonut et noi ei sovi kaikkien silmille...niin siis on ollut pakko laittaa sellasia kuvia faceen, että mun mies todella muistaa miten kaunis ja hyvä kroppanen olen...välimatkaa meil siis muutama sata kilometriä ja nähdään about 2 kertaa kuussa :(
Niin oli meilläkin useampi sata kilometriä välissä eikä mieheni unohtanut minua missään muodossa :)

Mutta kukin tavallaan, jos haluaa huomoita hakea.

Niin oli meilläkin useampi sata kilometriä välissä eikä mieheni unohtanut minua missään muodossa :)

Mutta kukin tavallaan, jos haluaa huomoita hakea.
Mä kanssa elin etäsuhteessa nykyisen kihlattuni kanssa reilu puoli vuotta,mutta eipä ollut tarvetta facebookkiin laittaa herutus kuvia...
Jos kuvia olisin laittanut jonnekkin niin rakkaani sähköpostiin tai kuvaviestinä puhelimeen...
Niinku oikeesti :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä