Jeah Sen takia just pitää laittaa kaikki kuvat, joista mun äitikin on sanonut et noi ei sovi kaikkien silmille...niin siis on ollut pakko laittaa sellasia kuvia faceen, että mun mies todella muistaa miten kaunis ja hyvä kroppanen olen...välimatkaa meil siis muutama sata kilometriä ja nähdään about 2 kertaa kuussaAi, sinä tarvit ihan push upit? :stick:
Minullapa ei ole kuvia nassukirjassa Mieheni näkee minut ihan livenä.
Kuitenkin vain kateellisina haukkuisitte Mut siis jos mun mies olis kaksplussassa, niin laittasinkinSinisulka laita se kuva tänne näkyviin niin voidaan paremmin arvioida se, miksei nyxäs sitä kommentoi
Oletpas ennakkoluuloinen...Kuitenkin vain kateellisina haukkuisitte Mut siis jos mun mies olis kaksplussassa, niin laittasinkin
Ei sitä kukaa hauku, kehuisi vainKuitenkin vain kateellisina haukkuisitte Mut siis jos mun mies olis kaksplussassa, niin laittasinkin
Varsinkin jos sinisulka on sitä mitä lupaileeEi sitä kukaa hauku, kehuisi vain
mulle tuli mieleen tuksuKainalossa pinkki teddy bear sori.. varmaan vakava asia..
no jos nyt vähän aikaa vaiks vilautat sitä kuvaas? otat sen sitte pois.Kuitenkin vain kateellisina haukkuisitte Mut siis jos mun mies olis kaksplussassa, niin laittasinkin
Niin oli meilläkin useampi sata kilometriä välissä eikä mieheni unohtanut minua missään muodossaJeah Sen takia just pitää laittaa kaikki kuvat, joista mun äitikin on sanonut et noi ei sovi kaikkien silmille...niin siis on ollut pakko laittaa sellasia kuvia faceen, että mun mies todella muistaa miten kaunis ja hyvä kroppanen olen...välimatkaa meil siis muutama sata kilometriä ja nähdään about 2 kertaa kuussa
Mitä se sun ulkonäöstäs kertoo,et olet yliopiston kirjoilla....Haista home Mä en ole niin pyöree... ensinäkään Ja olen kirjoilla yliopistossa esim....
Mä kanssa elin etäsuhteessa nykyisen kihlattuni kanssa reilu puoli vuotta,mutta eipä ollut tarvetta facebookkiin laittaa herutus kuvia...Niin oli meilläkin useampi sata kilometriä välissä eikä mieheni unohtanut minua missään muodossa
Mutta kukin tavallaan, jos haluaa huomoita hakea.
tuo oliki uutta että yliopistolla kirjoilla olo vaikuttaa ulkonäköönHaista home Mä en ole niin pyöree... ensinäkään Ja olen kirjoilla yliopistossa esim....
sou? ei se kerro mitään että oot kirjoilla yliopistossa.Haista home Mä en ole niin pyöree... ensinäkään Ja olen kirjoilla yliopistossa esim....
Mailmassa on monta ihmeellista asiaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24416429:tuo oliki uutta että yliopistolla kirjoilla olo vaikuttaa ulkonäköön
... "Se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa"...Mailmassa on monta ihmeellista asiaa
en usko minäkään. enkä usko että hän on edes ottanut sellasta kuvaa itsestään.En usko, että sinisulalla olisi pokkaa laittaa kuva tänne
Tuskin sillä edes on kuvaa, koska se ei ole vieläkään laittanut sitä Jos on niin todistakoon kuvalla väitteeni vääräksiEn usko, että sinisulalla olisi pokkaa laittaa kuva tänne
En minäkään...En usko, että sinisulalla olisi pokkaa laittaa kuva tänne