V
"vieras"
Vieras
Eli olen raskaana 12 viikolla ja neuvolasta sanottiin ,että ultran jälkeen uudestaan neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä eli milloin te olette menneet neuvolaan?Odottelenko ihan kaikessa rauhassa ei haluaisi olla koko ajan soittamassa neuvolaan muutenkin jo joutunut soittamaan pari kertaa.