Palstalta opittua numero 396.

  • Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti
samuliisa
Mä olen oppinut sen, että kuvaketjuissa kun kehutaan jotain nätiksi tai kauniiksi, niin se on aina joko pe..eennuolentaa tai sitten v.ttuilua. Missään tapauksessa se ei voi olla totta.

Mä olen oppinut senkin palstalta, että nainen saa lyödä miestä, puhkoa miehen auton renkaat ja leikellä miehen vaatteet saksilla riekaleiksi suuttuessaan, se on vaan hauskaa ja siitä kirjoitellaan asiasta useiden hymiöiden kanssa "Hulluinta, mitä suuttuessasi olet tehnyt" -topicceihin. Jos mies tekisi samoin, niin ei muuta kuin rikosilmoitusta tai mieluummin suoraan saunan taakse ja nirri pois. Ai niin, seuraavakin on jäänyt palstalta mieleen: jos nainen tappaa miehen, se on aina lopulta miehen oma vika ja nainen on se tarinan uhri.
 
höm
Mä oon oppinut että miehet on aina kavalien ja hirveiden naisten uhreja. Miehet ei oikeesti pahoinpitele ketään, 90%sti pahoinpitelyn suorittaa aina nainen. Miehen suorittama parisuhdeväkivalta on vain ilkeiden naisten keksimä urbaani legenda ja feministilepakkojen salajuoni.

99% ihmisistä on väkivallattomia.

Pastasalaattiin kuuluu laittaa salaattia.
 
tällainen tuli mieleen
Miehen uusi naisystävä/vaimo on aina huora ja lumppu. Vaikka vaimo olisi jättänyt miehen ja mies viisi vuotta itkenyt perään ja vihdoin löytänyt uuden naisen, niin se nainen on kelvoton suttura, jolle ei lapsia saa näyttää. Lisäksi tämä nainen on taatusti jollain tasolla, edes jollain astraalitasolla syyllinen alkuperäisen pariskunnan eroon. Tämän naisen maahiskiertorata osui pariskunnan kiertorataa päin vuonna 2005 ja se aiheutti eron vuonna 2010. Tätä naista pitää siis vihata ja lapsille kuuluu kertoa totuus tästä naisesta (=isin uusi on huora joka tahtoo teille lapsille pahaa, ja että äitillä on nyt kauhean paha mieli).
 
  • Tykkää
Reactions: VonHärpä
"viima"
Olen oppinut sen , että jos kysyt mielipidettä esim. parisuhteen asioihin saat vastauksen - JÄTÄ SE SIKA !

Jos kysyt neuvoa lasten asioissa - OLET HUONO KASVATTAJA.

Eli täällä LYÖDÄÄN LYÖTYÄ !!!!
mä olen oppinut ettei ihmisillä ole minkäänlaista ääliökommenttisuodatinta vaan kaikesta vedetään herne nekkuun ja pillitetään kun 'tuo yks niin ilkeästi sanoi'. tää on keskustelupalsta ,jossa valitettavasti liikkuu ihmisiä joiden päivän piriste on kirjoitella tyhmiä vastauksia.
 
Mä olen omakohtaisesti oppinut sen että on kyylä jos huomaa parin metrin säteellä itsestä pahoin piikitetyn narkkarin tappelemassa viattoman ihmisen kanssa (se on kyttäämistä).
Olen myös oppinut että lasten tulisi olla kaupassa turpa rullalla ettei vaan ärsytä kenenkään pyhää kauppareissua.
Lisäksi olen oppinut että omien lasten uusista taidoista ei saa mainitakaan ettei joku äiti jonka lapsi ei vielä ko. taitoa osaa loukkaannu tai voi tulla vaikka paha mieli, niisk...
Olen myös oppinut että huutonetissä voi myydä hintaan 500e kolme vuotta vanhan haalarin kun onhan se tietenkin Ticket, P.O.P (toi taitaa kyllä olla jo vähän out niinkuin Reimakin) tai Cupcake. Ja aina on joku hullu joka maksaa kun onhan se merkki haalarissa se tärkein ominaisuus! :D
 
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Siis tämäkö nyt oli se kuuluisa räyhääminen, josta kuuluisi saada bannia? :D
 
Mä olen oppinut sen, että kuvaketjuissa kun kehutaan jotain nätiksi tai kauniiksi, niin se on aina joko pe..eennuolentaa tai sitten v.ttuilua. Missään tapauksessa se ei voi olla totta.

Mä olen oppinut senkin palstalta, että nainen saa lyödä miestä, puhkoa miehen auton renkaat ja leikellä miehen vaatteet saksilla riekaleiksi suuttuessaan, se on vaan hauskaa ja siitä kirjoitellaan asiasta useiden hymiöiden kanssa "Hulluinta, mitä suuttuessasi olet tehnyt" -topicceihin. Jos mies tekisi samoin, niin ei muuta kuin rikosilmoitusta tai mieluummin suoraan saunan taakse ja nirri pois. Ai niin, seuraavakin on jäänyt palstalta mieleen: jos nainen tappaa miehen, se on aina lopulta miehen oma vika ja nainen on se tarinan uhri.
Ja eikös epäillä myös sitä kehujaa ap:ksi joka kirjoittelee muka harmaana omaan ketjuunsa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja opin että;24404034:
Kaikki kuvansa tänne laittavat duckfacet ja maksettujen näköset ovat ihania ja kauniita, mutta Kaisa kiinteistönvälittäjä näyttää "luntulta".
Ai niin tää Kaisa-kiinteistövälittäjäcase! Olipa siinäkin paljon melua turhasta, Kaisa on kaunis ja tyylikäs nainen!!!
 

Yhteistyössä