Entä jos se arpi olisi kasvoissa?Minun mielestäni eivät rumenna, ensin joku todella näkyvä arpi saattaa hätkähdyttää, mutta kaikkeen tottuu.
Itsellä 20cm arpi navasta alaspäin, enkä osaa pitää sitä rumana. Varmasti aion bikineissä joskus viel esiintyä siitäkin huolimatta
Mulla on kasvoissa arpi, ylähuulesta lähtee ja ulottuu silmän alle, poskipään kohdalle. Ruma kuin mikä, sain sen jo ollessani alta 2-v, eli yli 30 vuotta sitten. Ei se herkkua ollut pienenä, kiusattiin koulussa yms, teininä itsetunto todella huono. Mutta sen kanssa oppii elämään, ja nykyään en pahemmin koko arpea ajattele. Tietty ihmiset tuijottaa, jotkut kysyvät mitä on sattunut jne, mutta tuijottakoot. Joku sanoi kerran että minun kasvoissani on niin paljon muuta katseltavaa, ettei se arpi ole kuin yksityiskohta! Kauniisti sanottu. Eli ei, mua ei arpeni haittaa, ENÄÄ. Toivottovasti Chef, sinunkin tyttärellesi joku sanoisi jotain yhtä kaunista! Tytölle kun tämä ulkonäkö ainakin teinivuosina on niiiiiiiin iso juttu.Mä en edes huomaa lapseni arpea, mutta muut huomaavat.
Moni on kysynyt, että minne lapsi on loukannut itsensä ja tekeekö kipeää...no ei tee, kun tapaturmasta on sen 8 vuotta aikaa. Arpi vaan on edelleen punainen ja näyttää ihan uudelta. Arpi on kasvoissa, joten se saattaa alkaa joskus vaivaamaan tyttöä.
Mulla on maha sen näköinen että joku isompi elukka on mut raadellut, mutta ne ei haittaa mua lainkaan. Voin siis kulkea vatsani puolesta bikineissä, eikä tee tiukkaakaan