Kuinka moni on sitä mieltä, että arvet rumentavat? Pidätkö jotain arpeasi rumentavana tekijänä?

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Enivei, itkettää joka kerran kun täällä vertaillaan jotain raskausarpia ja laitetaan "kellä on kamalin maha"-ketjuja. Mulla kun nuo raskausarvetkin on kahta pahemmat, koska mahassa oleva iso arpi ei veny, niin se venyttää sen nahkan muualta. Ottaisin varmasti kenen tahansa maha-arvet täältä mielummin kuin omani.

Juu, ja tiedän, että siltikin olen onnekas, koska kasvoissani ei ole arpia. Tai ainakaan niin että ne tarkasti näkyy.

Ihmettelen tosin, kuka muka sai sellaisen käsityksen että tein tästä kilpailun tai halusin että arpiani kauhistellaan.
aina kaikki vääristellään, eri asia jos mukana on huumoria, mutta täällä nää jutut aina vähän muuttuu lennossa. ei kannata välittää pätkän vertaa.

Mulla on raskausarpia tisseissä (tuli jo teininä + lihomisesta), reisissä ja lantiolla (lihomisesta), kyljessä ja reippaasti mahassa (raskaudesta). Eipä ne mitään kauniitakaan ole...mutta en jaksa paljoa välittää. Ois kyllä kiva jos niitä ei ois...

Muita arpia on tosi pieni toisessa silmäluomessa (puukon heiluttelusta...), ei näy ku vaan sopivassa valossa. Sit polvessa yhen kaatumisen jäljiltä. Näistä en välitä pätkääkään. Tällaset arvet on melkein kauniita. :)
Miehellä on käsivarressa muutaman sentin selvästi näkyvä arpi, mä tykkään siitä. :) (Ja tietty pienempiä muualla, tekevälle sattuu...)

Iommi
Mä miehenä pidän arvista. Vaimollakin on sellaisia kasvuarpia, niinkuin tiikerinjuovia jaloissa. Musta ne vaan kaunistaa, on persoonallisia. Itsellä on useita isoja leikkausarpia, nuorena häpesin, enään en, ylpeä arvistani olen nykyisin. Ovat osa juuri mua.

Yhteistyössä