"vieras"
[QUOTE="tiina";24385481]Jaana79 sä oot säälittävä paska kun tuut tänne arvostelemaan muiden lasten nimiä.[/QUOTE]
Jaana on ihan järkyttävä nimi
Jaana on ihan järkyttävä nimi
Jooh, samaa mieltä. Miesten nimistä väännetyt naisten nimet tuo jotenkin valmiiksi mielikuvan itäsaksalaisesta kuulantyöntäjänaisesta.Oon ihmetellyt samaa. Maailmassa on paljon kauniita ja naisellisia naisten nimiä ja joku haluaa laittaa tytölleen nimen Petriina tai Petriikka. :x
Kas kun ei Yrjöönä tai Jormiina.
Jumala olisikin ihan ihq nimi! Sitten kukaan ei voisi märistä edes curling-kasvatuksesta. Sanoisi vaan: Mun lapsi on Jumala.Niin se maailma muuttuu. Olisiko Jeesus tai Jumala parempia nimiä?
Se tuskin on nuorena tyttönä näyttänyt mieheltä.Jooh, samaa mieltä. Miesten nimistä väännetyt naisten nimet tuo jotenkin valmiiksi mielikuvan itäsaksalaisesta kuulantyöntäjänaisesta.
Niin minäkin, eikä tuo ole ruotsinkielisille edes mikään outo nimi... Tulee tietääkseni nimestä Barbro, jonka senkinnimisen tunnen. Noh, en kylläkään antaisi omalleni, kumpaakaan.Mä tiedän naisen (vähän ot), minkä nimi on Barbi
Luin saman, olikohan Kaks Plus ja repeilin minäkin.Jossain lehdessä oli joskus lapsi nimeltä Poppy-Onneli. Naurettiin sille ihan kippurassa.
Tämä ei eroa suomalaisesta naisesta mitenkään, rillit vain puuttuu.Jooh, samaa mieltä. Miesten nimistä väännetyt naisten nimet tuo jotenkin valmiiksi mielikuvan itäsaksalaisesta kuulantyöntäjänaisesta.
Aika moni naisen nimi on väännetty miehen nimestä, esim. Johanna, Mikaela ja Pauliina. Ei minulle niistä tule kuulantyöntäjä mielikuvaa.Jooh, samaa mieltä. Miesten nimistä väännetyt naisten nimet tuo jotenkin valmiiksi mielikuvan itäsaksalaisesta kuulantyöntäjänaisesta.