Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

Aries 78
Heh noi on kesyimmät tuosta koko setistä, tais olla jotain 50 kuvaa. En tule niitä näyttämään koskaan kenellekään.

Mutta siis ei siellä ole mitään herutus-levitys-kuvia ollenkaan. On rantamaisemaa ja hämyistä, sensuellia niin kuin halusin. Saattaa ihoa vilahtaa mutta hyvällä maulla. ;)
Olet kyllä hyvin kaunis ja miellyttävän näköinen nainen.

ph-arvo
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24353327:
No mun entinen mieheni ainakin sai mut uskomaan,että mä olen kaikkea muuta,kuin kaunis...
Itsetunto oli ihan nollassa...
Ja edelleenkin vahdin syömisiäni liiankin tarkoin ( ja syön liian vähän ) ,etten vain lihoisi samanlaiseksi kun olen ollut,ettei tarvitse läski sanaa kuunnella tai mitään vastaavia..
Ja sulla ei ollut sitä syömishäiriötä? niin kivenkovaan jossain kuvaketjussa väitit niin että olet luonnostasi tuollainen. Selvishän se että syöt liian vähän omastakin mielestä.
No mut tässä uusimmassa kuvassa näytät jo terveemmältä vaikket olisi lihonnutkaan, mutta jotenkin kuitenkin...
Sanon edelleen että kyllä sen vaan näkee kun joku ei ole ideaalipainossaan, vaikkei siis olisikaan edes vaarallisen laiha, mutta jos paino ei sovi ko. ihmiselle. Ja näin täytyy tulla taas toteamaan että mitäs minä sanoin ja olimpas oikeassa.
Arvasin että et sinä ole luonnostasi tuollainen, sen näkee!

Ja sulla ei ollut sitä syömishäiriötä? niin kivenkovaan jossain kuvaketjussa väitit niin että olet luonnostasi tuollainen. Selvishän se että syöt liian vähän omastakin mielestä.
No mut tässä uusimmassa kuvassa näytät jo terveemmältä vaikket olisi lihonnutkaan, mutta jotenkin kuitenkin...
Sanon edelleen että kyllä sen vaan näkee kun joku ei ole ideaalipainossaan, vaikkei siis olisikaan edes vaarallisen laiha, mutta jos paino ei sovi ko. ihmiselle. Ja näin täytyy tulla taas toteamaan että mitäs minä sanoin ja olimpas oikeassa.
Arvasin että et sinä ole luonnostasi tuollainen, sen näkee!
Edelleenkään mulla ei ole syömishäiriötä...

Ja tämän painoinen mä olen ollut,ennen,kuin päästin itseni lihomaan...

ph-arvo
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24356725:
Edelleenkään mulla ei ole syömishäiriötä...

Ja tämän painoinen mä olen ollut,ennen,kuin päästin itseni lihomaan...
"Ja edelleenkin vahdin syömisiäni liiankin tarkoin ( ja syön liian vähän ) ,etten vain lihoisi samanlaiseksi kun olen ollut,ettei tarvitse läski sanaa kuunnella tai mitään vastaavia.."

ei ole syömishäiriötä ei :D uskotaan..!

"Ja edelleenkin vahdin syömisiäni liiankin tarkoin ( ja syön liian vähän ) ,etten vain lihoisi samanlaiseksi kun olen ollut,ettei tarvitse läski sanaa kuunnella tai mitään vastaavia.."

ei ole syömishäiriötä ei :D uskotaan..!
ETTEN LIHO SAMANLAISEKSI,KUIN OLEN OLLUT...Vahdin syömisiänija joskus syön liiankin vähän..
Ettei pääse reilut 35 kg pamahtaa takaisin :D
Silti mä en ole LIIAN laiha..normaalipainoinen ja paljon olis varaa tiputtaa edelleen(ja silti pysyisin normaalipainon rajoissa)

Onneksi mun ei tarvitse uskotella sulle tai kenellekkään muulle mitään :)
Nykyään alkaa riittää jo,että itse koen oloni hyväksi.(oman painon ja ulkonäön suhteen)

Yhteistyössä