Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

"olki"
Profiilissapa on nyt mun naama hetken esillä
Mä tunnistin sinut. :D Emme siis tunne, mutta tunnistin sinut "toisesta yhteydestä". En halua tungetella, mutta noista profiilissasi lukevista vauvahaaveista tuli mieleen, että oletko vielä yksissä tyttöjen isän kanssa? (kun muistelisin "jostain" lukeneeni, että olisitte eronneet) Ja hei, ei tartte vastata, jos utelen liikoja, en vedä herneitä nenään. :D

[QUOTE="olki";24362538]Mä tunnistin sinut. :D Emme siis tunne, mutta tunnistin sinut "toisesta yhteydestä". En halua tungetella, mutta noista profiilissasi lukevista vauvahaaveista tuli mieleen, että oletko vielä yksissä tyttöjen isän kanssa? (kun muistelisin "jostain" lukeneeni, että olisitte eronneet) Ja hei, ei tartte vastata, jos utelen liikoja, en vedä herneitä nenään. :D[/QUOTE]

Juu siis olen uusissa naimisissa jo, enpä olekaan muistanut tuota päivittää. :D Eli siis kertaalleen eronnut ruoja :D

ja kääk, miten mutki voi oikeesti tunnistaa :D Suomi on pieni paikka ;):whistle:

Viimeksi muokattu:
"olki"
Juu siis olen uusissa naimisissa jo, enpä olekaan muistanut tuota päivittää. :D Eli siis kertaalleen eronnut ruoja :D
:D No onnea!

Pitää vielä sanoa, että sä olet ollut mulle aikamoinen inspiraation lähde muutama vuosi sitten. Heikkoina hetkinä (lue luovutusfiiliksissä) sain aina potkua persiille katselemalla sun "kehityskuviasi". Melkein samoista lukemista lähdin ja aika lailla samoihin lukemiin päädyinkin, ja voi, kuinka elämä onkaan muuttunut parempaan suuntaan. Olen saanut itseni takaisin.

Isosti toivon elämääsi kaikkea hyvää, toivottavasti se perheenlisäyskin muuttuu toiveesta todellisuudeksi! :heart:

• Tykkää
Reactions: Neiti-81
[QUOTE="olki";24362654]:D No onnea!

Pitää vielä sanoa, että sä olet ollut mulle aikamoinen inspiraation lähde muutama vuosi sitten. Heikkoina hetkinä (lue luovutusfiiliksissä) sain aina potkua persiille katselemalla sun "kehityskuviasi". Melkein samoista lukemista lähdin ja aika lailla samoihin lukemiin päädyinkin, ja voi, kuinka elämä onkaan muuttunut parempaan suuntaan. Olen saanut itseni takaisin.
! :heart:[/QUOTE]

Onnea ihan hirveasti :heart:
Luovutushetkia tulee aina kaikille, kaikissakin asioissa. Hienoa jos musta on ollu jotain apua niina hetkina.. (nyt mä tajusin mistä oot mut bongannu ehkä ;) )

Meilla on uuden miehen kanssa hääpäivä lokakuussa, ja nyt siis on toivekin täyttymässä: rv 30+ menossa ja meille tulee hääpäiväksi maailman paras lahja:heart:
Niin se elämä heittelee:heart: (ja pääsen taas laihistelemaan alkuvuodesta:LOL:)

[QUOTE="vieras";24361543]Ei ehtiny nähdä.
Enkä Kerpelettä nähnyt, ois kiva nähdä ollaanko yhtään samannäköisiä kun muakin on Madonnan näköiseksi sanottu :D[/QUOTE]

Ei mua kyllä oo ikinä ennen Madonnan näköiseksi sanottu :D

Enkä mä kyllä itse näe samaa todellakaan... :LOL:

Yhteistyössä