No ompas kamala!!Laitan hetkeksi, niin tylsä ja pahantuulinen ilta menossa, että kaipaan vähän turpaani.
Aijaa.com - 8442851.jpg
No kun mulla se tulee tollaan että se pitää kopsata ja laittaa, tahon tolleen että se tulee mustalla ja siitä voi vaan klikata ja ollos hyväLinkitetään miten?
Siis aijaahan vaan kuva ja kopsaat sen osotteen tuosta ylhäältä ja pastetat tänne...sitäkö tarkotat.
Kiitos sinulle ja edeltävälle.
Ohhoh, olin valmistautunut ihan muuhun! Kiitokset vain, itse ei tällä hetkellä ihan siltä tunnu, ehkä -20kg jälkeen taassähän olet oikein söötti ja ystävällisen näköinen
kaunis, satukirjasta karkuteille lähtenyt keiju tai prinsessaLaitan hetkeksi, niin tylsä ja pahantuulinen ilta menossa, että kaipaan vähän turpaani.
Aijaa.com - 8442851.jpg
En äänestänyt persuja, ja en syö makkaraa ollenkaan Jääkiekosta katson vain finaaliottelut. Mutta kiitos kysymästäTasan äänestät persuja, syöt kylmää makkaraa jääkaapista ja katsot jääkiekkoa.
Et sinä nekkuun ulkonäölläsi saa. Kun vaan yksinkertaisesti olet niin kaunis. :heart:Kohtahan tämä iloksi muuttuu, missäs ne "hyi kauheesti meikkii yök tosi ruma pissis yöööök" on?? :xmas: Tulin vartavasten kerjäämään nekkuun!
tuo vaan kuvaili omaa miestään ja unohti sen jokailtasen kaljan lipittämisen. DEn äänestänyt persuja, ja en syö makkaraa ollenkaan Jääkiekosta katson vain finaaliottelut. Mutta kiitos kysymästä
No jos ihan välttämättä haluat nekkuun ni voin mä sen sanoa. Hyi kauheesti meikkii yök tosi ruma pissis yööök. Helpottiko?Hmmm se tulee kai automaattisesti kun mustana laittaa, en laittanut mitenkään erikoisesti...
Marylle ja fortunatelle kiitoksia. Kohtahan tämä iloksi muuttuu, missäs ne "hyi kauheesti meikkii yök tosi ruma pissis yöööök" on?? :xmas: Tulin vartavasten kerjäämään nekkuun!
sitä saa mitä tilaa.Hmmm se tulee kai automaattisesti kun mustana laittaa, en laittanut mitenkään erikoisesti...
Marylle ja fortunatelle kiitoksia. Kohtahan tämä iloksi muuttuu, missäs ne "hyi kauheesti meikkii yök tosi ruma pissis yöööök" on?? :xmas: Tulin vartavasten kerjäämään nekkuun!
No yksi ammattivalokuvaaja räpsi kotistudiossaan... =)Oho! Wau! Missä tuo on otettu? Aivan ihana kuva!!
rohkee kun vanha suomifilmi. mutta kuva on tosi hyvä.Minä nyt kerjään verta nenästäni tässä, mutta ei se mitään. Tää on aika rohkee kuva. Ja muutaman vuoden vanha.
Heh noi on kesyimmät tuosta koko setistä, tais olla jotain 50 kuvaa. En tule niitä näyttämään koskaan kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24355480:rohkee kun vanha suomifilmi. mutta kuva on tosi hyvä.
No on toi mulle rohkee.
Pistänpä toisen samaa sarjaa.
missä se entykkää vaihtoehto on.Heh noi on kesyimmät tuosta koko setistä, tais olla jotain 50 kuvaa. En tule niitä näyttämään koskaan kenellekään.
Ooooo, vähänkö KAUNIS!