Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

[QUOTE="Lode";24355423]Kaunishan oot kun mikä! Upee tukka :) ja neuvo mulle miten tolleen linkitetään :D oon ihan keltanokka!![/QUOTE]

Linkitetään miten? :)
Siis aijaahan vaan kuva ja kopsaat sen osotteen tuosta ylhäältä ja pastetat tänne...sitäkö tarkotat.
Kiitos sinulle ja edeltävälle. :)

[QUOTE="Lode";24355439]No kun mulla se tulee tollaan että se pitää kopsata ja laittaa, tahon tolleen että se tulee mustalla ja siitä voi vaan klikata :D ja ollos hyvä :)[/QUOTE]

Hmmm se tulee kai automaattisesti kun mustana laittaa, en laittanut mitenkään erikoisesti...
Marylle ja fortunatelle kiitoksia. Kohtahan tämä iloksi muuttuu, missäs ne "hyi kauheesti meikkii yök tosi ruma pissis yöööök" on?? :xmas: Tulin vartavasten kerjäämään nekkuun!

Hmmm se tulee kai automaattisesti kun mustana laittaa, en laittanut mitenkään erikoisesti...
Marylle ja fortunatelle kiitoksia. Kohtahan tämä iloksi muuttuu, missäs ne "hyi kauheesti meikkii yök tosi ruma pissis yöööök" on?? :xmas: Tulin vartavasten kerjäämään nekkuun!
No jos ihan välttämättä haluat nekkuun ni voin mä sen sanoa. Hyi kauheesti meikkii yök tosi ruma pissis yööök. Helpottiko?

Ongelmahan on tietysti se, että tuo ei oo totta ku oot oikeesti aivan järjettömän kaunis.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24355480:
rohkee kun vanha suomifilmi. mutta kuva on tosi hyvä. :D
Heh noi on kesyimmät tuosta koko setistä, tais olla jotain 50 kuvaa. En tule niitä näyttämään koskaan kenellekään.

Mutta siis ei siellä ole mitään herutus-levitys-kuvia ollenkaan. On rantamaisemaa ja hämyistä, sensuellia niin kuin halusin. Saattaa ihoa vilahtaa mutta hyvällä maulla. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä