Aries 78
Pitkähiuksinen punapää, jolla lapsi kantoliinassaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24354724:
Pitkähiuksinen punapää, jolla lapsi kantoliinassaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24354724:
Mä nakkasin jo seuraavan paljastuksen.Pitkähiuksinen punapää, jolla lapsi kantoliinassa
Mul meni mielikuva iha uusiks No hiustenväri sentään täsmäs... Enää en osaakka sanoa oikein mitään Et ainakaan liene kovinkaan vanha. Ehkä max 30v.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24354871:
Kun tulee tarpeeksi vanhaksi, ottaa itsestään kuvan enää korkeintaan kerran vuodessaAlkuperäinen kirjoittaja jäkätijäks;24353188:Mikä on ideana siinä että laitetaan sama kuva vaikka kuinka moneen ketjuun? Ja toinen asia joka ihmetyttää, on se että monessa kuvassa näkyy ylöspäin kohotettu käsivarsi. On jotenkin teinimäistä näpsiä itsestään kuvia, photoshopata ja odottaa sitten kehuja muilta palstalaisilta...
Tack tuosta iästä. 35 oon ihan näillä näppäimillä.Mul meni mielikuva iha uusiks No hiustenväri sentään täsmäs... Enää en osaakka sanoa oikein mitään Et ainakaan liene kovinkaan vanha. Ehkä max 30v.
Mulla meni harmiksi ohitte. Kokeilen tuolla webbikameralla napata kuvaa, mutta siinä taitaa olla joku vika : / Sama mörkä sieltä kurkkiiAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24354905:Mä nakkasin jo seuraavan paljastuksen.
Pöh, uskalla poisMulla meni harmiksi ohitte. Kokeilen tuolla webbikameralla napata kuvaa, mutta siinä taitaa olla joku vika : / Sama mörkä sieltä kurkkii
no nyt ensimmäinen. olen jo paljon yli tuon 40v.haa ,vielä ei ole tullu 40v kommenttia! jee
Etkä oo :OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24355199:no nyt ensimmäinen. olen jo paljon yli tuon 40v.
no ihan varmaan olen.Etkä oo :O
Ei koskaan tiedä mitä aarteita löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24355153:Mukavaa ku on miehiäki mukana! Mie voisin huomenna ehkä yrittää löytää ulkosen kovon ja katella jos siellä ois jotain julkasukelvollista materiaalia. Tuskin on. :saint:
Aika hyvin käytelty photaria... Ei tosiaan ihon pikkuvirheet näyAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24352578:
On tämä miesten paratiisi tämä palsta... Ihan sama minkänäköinen jampanderi laittaa kuvansa tänne, niin johan on kiimaisia mammoja liuta tykkäämässä. Nannaa itsetunnolleIlman hattua tällä kertaa
Sanoit sen mitä ajattelin, mutta en uskaltanut sanoa koska olen niin kiltti.On tämä miesten paratiisi tämä palsta... Ihan sama minkänäköinen jampanderi laittaa kuvansa tänne, niin johan on kiimaisia mammoja liuta tykkäämässä. Nannaa itsetunnolle
Kiasus! Hunajat ruiskahti pöksyihin pelkästä katsomisesta.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24353487:Josko sitä pitkästä aikaa laittasin...
Aijaa.com - 8441044.jpg
Ja älkää ihmiset poistako niitä kuvia niin nopeesti- taas meni suurin osa ohi :ashamed:
Tasan äänestät persuja, syöt kylmää makkaraa jääkaapista ja katsot jääkiekkoa.Ei tarvitse talossa vahtikoiraa, kun tämän näköinen mies asuu siellä :|
Oot tosi nätti. Ihan jo senkin vuoksi, etten halua että miehesi huutaa mullekin puhelimessa.Laitan hetkeksi, niin tylsä ja pahantuulinen ilta menossa, että kaipaan vähän turpaani.
Aijaa.com - 8442851.jpg
Kaunishan oot kun mikä! Upee tukka ja neuvo mulle miten tolleen linkitetään oon ihan keltanokka!!Laitan hetkeksi, niin tylsä ja pahantuulinen ilta menossa, että kaipaan vähän turpaani.
Aijaa.com - 8442851.jpg