Suzyanne
AAAAAA sun mies!!!!! :heart: :heart: Sulla on huippu miesmaku! =) Vielä jos luonnekin on kondiksessa, niin ei voi kuin onnitella että löydön olet tehnyt. =)
AAAAAA sun mies!!!!! :heart: :heart: Sulla on huippu miesmaku! =) Vielä jos luonnekin on kondiksessa, niin ei voi kuin onnitella että löydön olet tehnyt. =)
Ainakaan naaman perusteella ei ole laihdutettavaa. Joo, parempi elää ja olla vaan, tärkeintä, että pysyy se iloinen mieli.Ei ole masennusta
Muita ongelmia on kyllä roppakaupalla, ja mun laihdutusyritys nyt varmaan on tän laukassut. Syömishäiriöistä oon kärsinyt menneisyydessä ja ajattelin olevani jo tarpeeksi vahva tarkkailemaan syömisiäni ilman tätä lauennutta efektiä.. Mut tässä oon just miettinytkin että taitaa olla aika lopettaa taas sitten laihduttaminen ja elää vaan
Mitä sitten, jos se on teinimäistä? Mitä niin hirveää siinä on? Osa palstalaisista sitäpaitsi oikeasti ovat teinejä, tai ainakin tosi nuoria vielä.Alkuperäinen kirjoittaja jäkätijäks;24353188:Mikä on ideana siinä että laitetaan sama kuva vaikka kuinka moneen ketjuun? Ja toinen asia joka ihmetyttää, on se että monessa kuvassa näkyy ylöspäin kohotettu käsivarsi. On jotenkin teinimäistä näpsiä itsestään kuvia, photoshopata ja odottaa sitten kehuja muilta palstalaisilta...
Ei niitä tarvitse saada isomminksi,eikä ole ollut yritystä..Mä olen muuten vain ryppyinenKauheet rypyt otsassa, kun yrittää silmiä isommaksi saada.
Ei vitsit. Oon luullut sua naiseksi!Ilman hattua tällä kertaa
Tän mä haluun kuulla ?Mitä oot ihmetelly :OSaako muuten kysyä yhtä asiaa, nyt kun ulkonäkö-ketjussa ollaan. Olen yhtä asiaa vaan ihmetellyt aivan mielettömän paljon nimenomaan naisissa.
Aina saa kysyä....Saako muuten kysyä yhtä asiaa, nyt kun ulkonäkö-ketjussa ollaan. Olen yhtä asiaa vaan ihmetellyt aivan mielettömän paljon nimenomaan naisissa.
Hirmu tutun näkönen oot, ootko mistä päin?Alkuperäinen kirjoittaja usein täällä;24353226:
Varsinaissuomesta. Hmm.. kukahan sä oot?Hirmu tutun näkönen oot, ootko mistä päin?
no kyl mä ainaki voin laittaa ton oman kuvani vaik muokkaamattomana. ja pakko ottaa ite kuvia ku ei niit kukaa muukaa ota.Alkuperäinen kirjoittaja jäkätijäks;24353188:Mikä on ideana siinä että laitetaan sama kuva vaikka kuinka moneen ketjuun? Ja toinen asia joka ihmetyttää, on se että monessa kuvassa näkyy ylöspäin kohotettu käsivarsi. On jotenkin teinimäistä näpsiä itsestään kuvia, photoshopata ja odottaa sitten kehuja muilta palstalaisilta...
Photoshoppaus on kivaa! =) Ei ollenkaan teinimäistä, mä meinasin alkaa tehä sitä ammatiksenikinAlkuperäinen kirjoittaja jäkätijäks;24353188:Mikä on ideana siinä että laitetaan sama kuva vaikka kuinka moneen ketjuun? Ja toinen asia joka ihmetyttää, on se että monessa kuvassa näkyy ylöspäin kohotettu käsivarsi. On jotenkin teinimäistä näpsiä itsestään kuvia, photoshopata ja odottaa sitten kehuja muilta palstalaisilta...
Ai se oli vitsiä... en mä tajunnut. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jäkätijäks;24353296:> Pölyesteri: Ei se oikeesti haittaa Kunhan jäkätän tässä ja koitan tsempata itseni imuroimaan kämpän ennen nukkumaanmenoa. PS Olen itse niin vanha, että siksi varmaan vähän eri aaltopituudella välillä. Peace!
Mikäs siinä ois photoshopata jos olisi taitoaPhotoshoppaus on kivaa! =) Ei ollenkaan teinimäistä, mä meinasin alkaa tehä sitä ammatiksenikin
Miksi ihmeessä naiset näkee itsensä jotenkin viallisina ulkoisesti. Ei ne kilot tee kenestäkään rumaa vaan se luonne. Toki pitää olla katsojan silmälle jotain erityisen miellyttävää että haluaa jotain henkilöä, mutta kun se ei ole kuin pinnallisissa ihmisissä ne painoindeksit mielessä. Ja tietysti jos ollaan siellä 100+ kiloissa niin ihan sama kumpaa sukupuolta on, ei kuulu sille "halutuimmalle" markkinaosuudelle, muttei se silti automaattisesti tee ihmisestä jotenkin rumaa. Mutta silti, täälläkin oikeasti kauniit naiset on ihmeissään kun heidän ulkonäöstä tykätään, miksi? Ei saa olla niin itseinhoinen että ne muutamat makkarat tai leveä perse aiheuttaisi kauhean alennustilan. Ei miehet oikeasti ole niin pinnallisia kaikki että pistää ekana vaakaan ja sitten sanoo päivää.Tän mä haluun kuulla ?Mitä oot ihmetelly :O
Voi KerpeleAijaa.com - 8440663.jpg
No tos... Mietin kahden kuvan välillä, toisessa mä näytin ihan siltä että syön kohta jonkun.. En halunnut laittaa sitä