Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353048:
Luulen, ettei kukaan tee tolla sun mielipiteellä oikeesti yhtään mitään. :)
Joo ei se niin vakavaa oo ;) Mutta sananvapaus ni kaikki saa oman näkemyksensä ilmaista. Varsinkin näin nimettömänä palstalla on mukava ilmaista omaa mielipidettään. Livenä ei ole tapana arvostella ääneen. Tarkoitus ei tietenkään ole sillä ketään loukata.

Kyllä mää seison sanojeni takana. Mun mielestä jotenki näyttävät käärityiltä kalsareilta, täyspituset leggarit ees pidentäs jalkoja. Sukkahousut seksikkäimmät. Kyllähän noita tollasia asuja näkee teineillä useinkin, ajattelin vain kertoa oman mielipiteeni ettei tuo ole itseään kunnioittavan naisen asuvalinta. Kuvan nainen näyttäisi paljon freshimmältä ja pidemmältä ilman noita leggareita. :)
Itseään kunnioittavan naisen? Nyt menee kyllä jo vähän hassuksi. Miten naisen asuvalinta liittyy itsensä kunnioittamiseen?

outo nainen kun ei moista tiedosta entuudestaan :p
Mä en muista millon olisin katsonut itseäni ja todennut mielessäni että "hei, hyvältä näyttää!".. Tai muistan kyllä, joskus 10kg sitten ja ennen eroa :/

Vaikeaa kun näkee itsessään vaan koko ajan lisää vikaa :(

Muoks. MUTTA, onneksi on palsta! Mulla on nyt niin älyttömän hyvä mieli ettei mitään rajaa :D

Ja hei vaan Kepsis, olet kas, tullut takaisin, kiva :)

Viimeksi muokattu:
Joo ei se niin vakavaa oo ;) Mutta sananvapaus ni kaikki saa oman näkemyksensä ilmaista. Varsinkin näin nimettömänä palstalla on mukava ilmaista omaa mielipidettään. Livenä ei ole tapana arvostella ääneen. Tarkoitus ei tietenkään ole sillä ketään loukata.
Joo arvelinkin, että sulla vois olla vähän yksinäistä, jos sanoisit tolleen jollekin päin naamaa tosielämässä. ihmetytti vaan se itseään kunnioittavan naisen ja aikuisen naisen sopiva pukeutuminen-osio...

"..."
tää mnei niin tähän. kuvan lisänneet jauhaa tääl monennetta kymmenettä kommenttia miten vaikeudesta kiemurrellen he ovat nyt otettuja kun heitä on kehuttu. hei uskotaan jo, antakaas nyt niille kuvien lisääjille tilaa laittaa niitä kuvia tänne, älkääkä täyttäkö joutavilla kiitos-kommenteillanne koko ketjua.

Kepsis
Mä en muista millon olisin katsonut itseäni ja todennut mielessäni että "hei, hyvältä näyttää!".. Tai muistan kyllä, joskus 10kg sitten ja ennen eroa :/

saa tuohon laittaa vaikka 20kg lisää eikä tosiasia muutu mihinkään että on kaunis nainen. Mutta se siitä, kohta joku vamma-apina ryntää paikalle kiljumaan nuoleskelusta, kun ei ihmisille saa sanoa mitään kivaa heistä itsestään.

muoks. niin ja hei vaan sinnekkin, kiva kun olet vielä "huudeilla" :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
Kyllä mää seison sanojeni takana. Mun mielestä jotenki näyttävät käärityiltä kalsareilta, täyspituset leggarit ees pidentäs jalkoja. Sukkahousut seksikkäimmät. Kyllähän noita tollasia asuja näkee teineillä useinkin, ajattelin vain kertoa oman mielipiteeni ettei tuo ole itseään kunnioittavan naisen asuvalinta. Kuvan nainen näyttäisi paljon freshimmältä ja pidemmältä ilman noita leggareita. :)
Itseään kunnioittavan naisen asuvalinta???
Sä näät ihmisten vaatetuksesta kunnioittavatko he itseään? :D

Kerros miten itseään kunnioittava nainen pukeutuu :)

[QUOTE="...";24353118]tää mnei niin tähän. kuvan lisänneet jauhaa tääl monennetta kymmenettä kommenttia miten vaikeudesta kiemurrellen he ovat nyt otettuja kun heitä on kehuttu. hei uskotaan jo, antakaas nyt niille kuvien lisääjille tilaa laittaa niitä kuvia tänne, älkääkä täyttäkö joutavilla kiitos-kommenteillanne koko ketjua.[/QUOTE]

Oletko sä laittamassa kuvaasi? Vaikka tää ketju kasvaa, täällä on tilaa sullekin, koska ei nää ketjut ikinä täyteen tule. Ole hyvä, sun vuoro nyt.

Muoks. MUTTA, onneksi on palsta! Mulla on nyt niin älyttömän hyvä mieli ettei mitään rajaa :D

Ja hei vaan Kepsis, olet kas, tullut takaisin, kiva :)
Mä muistan,kun itsellä oli ja on toisinaan edelleenkin ( varsinkin eron jälkeen oli ) sellainen olo,että oma naama ja kroppa vaan ällöttää,eikä itsessä ole mitään hyvää.
(mulla se kyl varmaankin johtui siitä,että aloin uskoa sen mitä mulle oli tolkutettu pitkään...tyhmä,ruma,läski lehmä..)

Suzyanne
Vaikutat ihan nätiltä, mutta farkkuhame ja polvipituset leggarit ei ole aikuiselle ihmiselle sopiva vaatetus julkisella paikalla :/
Sopiva? Mistä päättelet että kaikki haluavat pukeutua juuri sillä tavalla mikä on "sopivaa" ja kuka sen määrittelee mikä on sopivaa, sinäkö? Kaikkein kivoimmat tyylit syntyvät siitä kun ihmiset käyttävät omia aivojaan sen sijasta että miettivät ja kyselevät mikä on tarpeeksi persoonatonta ja hänen ikäänsä sopivaa pukeutumista.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353114:
Onko sulla masennusta, se voi aiheuttaa tuollaista.
Ei ole masennusta :)

Muita ongelmia on kyllä roppakaupalla, ja mun laihdutusyritys nyt varmaan on tän laukassut. Syömishäiriöistä oon kärsinyt menneisyydessä ja ajattelin olevani jo tarpeeksi vahva tarkkailemaan syömisiäni ilman tätä lauennutta efektiä.. Mut tässä oon just miettinytkin että taitaa olla aika lopettaa taas sitten laihduttaminen ja elää vaan :)

jäkätijäks
Mikä on ideana siinä että laitetaan sama kuva vaikka kuinka moneen ketjuun? Ja toinen asia joka ihmetyttää, on se että monessa kuvassa näkyy ylöspäin kohotettu käsivarsi. On jotenkin teinimäistä näpsiä itsestään kuvia, photoshopata ja odottaa sitten kehuja muilta palstalaisilta...

Yhteistyössä