Jotenkin sie kyllä vaikutat tutun näköiseltä...Ilman hattua tällä kertaa
Jotenkin sie kyllä vaikutat tutun näköiseltä...Ilman hattua tällä kertaa
outo nainen kun ei moista tiedosta entuudestaanNo apua Kiitos ihanista sanoistanne Mä oon ihan et voi ei, todella otettu!
mäki oon pähkäilly samaa siit hattu-kuvasta lähtien, mut ei välähdä.Jotenkin sie kyllä vaikutat tutun näköiseltä...
Joo ei se niin vakavaa oo Mutta sananvapaus ni kaikki saa oman näkemyksensä ilmaista. Varsinkin näin nimettömänä palstalla on mukava ilmaista omaa mielipidettään. Livenä ei ole tapana arvostella ääneen. Tarkoitus ei tietenkään ole sillä ketään loukata.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353048:Luulen, ettei kukaan tee tolla sun mielipiteellä oikeesti yhtään mitään.
Itseään kunnioittavan naisen? Nyt menee kyllä jo vähän hassuksi. Miten naisen asuvalinta liittyy itsensä kunnioittamiseen?Kyllä mää seison sanojeni takana. Mun mielestä jotenki näyttävät käärityiltä kalsareilta, täyspituset leggarit ees pidentäs jalkoja. Sukkahousut seksikkäimmät. Kyllähän noita tollasia asuja näkee teineillä useinkin, ajattelin vain kertoa oman mielipiteeni ettei tuo ole itseään kunnioittavan naisen asuvalinta. Kuvan nainen näyttäisi paljon freshimmältä ja pidemmältä ilman noita leggareita.
Tuttu paikka. Veturi ei näy.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24352865:Mun lapsuuden maisema :heart:
Mä en muista millon olisin katsonut itseäni ja todennut mielessäni että "hei, hyvältä näyttää!".. Tai muistan kyllä, joskus 10kg sitten ja ennen eroa :/outo nainen kun ei moista tiedosta entuudestaan
Joo arvelinkin, että sulla vois olla vähän yksinäistä, jos sanoisit tolleen jollekin päin naamaa tosielämässä. ihmetytti vaan se itseään kunnioittavan naisen ja aikuisen naisen sopiva pukeutuminen-osio...Joo ei se niin vakavaa oo Mutta sananvapaus ni kaikki saa oman näkemyksensä ilmaista. Varsinkin näin nimettömänä palstalla on mukava ilmaista omaa mielipidettään. Livenä ei ole tapana arvostella ääneen. Tarkoitus ei tietenkään ole sillä ketään loukata.
Onko sulla masennusta, se voi aiheuttaa tuollaista.Mä en muista millon olisin katsonut itseäni ja todennut mielessäni että "hei, hyvältä näyttää!".. Tai muistan kyllä, joskus 10kg sitten ja ennen eroa :/
Vaikeaa kun näkee itsessään vaan koko ajan lisää vikaa
saa tuohon laittaa vaikka 20kg lisää eikä tosiasia muutu mihinkään että on kaunis nainen. Mutta se siitä, kohta joku vamma-apina ryntää paikalle kiljumaan nuoleskelusta, kun ei ihmisille saa sanoa mitään kivaa heistä itsestään.Mä en muista millon olisin katsonut itseäni ja todennut mielessäni että "hei, hyvältä näyttää!".. Tai muistan kyllä, joskus 10kg sitten ja ennen eroa :/
Itseään kunnioittavan naisen asuvalinta???Kyllä mää seison sanojeni takana. Mun mielestä jotenki näyttävät käärityiltä kalsareilta, täyspituset leggarit ees pidentäs jalkoja. Sukkahousut seksikkäimmät. Kyllähän noita tollasia asuja näkee teineillä useinkin, ajattelin vain kertoa oman mielipiteeni ettei tuo ole itseään kunnioittavan naisen asuvalinta. Kuvan nainen näyttäisi paljon freshimmältä ja pidemmältä ilman noita leggareita.
elä kuuntele sitä.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24353133:Itseään kunnioittavan naisen asuvalinta???
Sä näät ihmisten vaatetuksesta kunnioittavatko he itseään?
Kerros miten itseään kunnioittava nainen pukeutuu
Mä muistan,kun itsellä oli ja on toisinaan edelleenkin ( varsinkin eron jälkeen oli ) sellainen olo,että oma naama ja kroppa vaan ällöttää,eikä itsessä ole mitään hyvää.Mä en muista millon olisin katsonut itseäni ja todennut mielessäni että "hei, hyvältä näyttää!".. Tai muistan kyllä, joskus 10kg sitten ja ennen eroa :/
Muoks. MUTTA, onneksi on palsta! Mulla on nyt niin älyttömän hyvä mieli ettei mitään rajaa
Ja hei vaan Kepsis, olet kas, tullut takaisin, kiva
Kauheet rypyt otsassa, kun yrittää silmiä isommaksi saada.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24352719:
Sopiva? Mistä päättelet että kaikki haluavat pukeutua juuri sillä tavalla mikä on "sopivaa" ja kuka sen määrittelee mikä on sopivaa, sinäkö? Kaikkein kivoimmat tyylit syntyvät siitä kun ihmiset käyttävät omia aivojaan sen sijasta että miettivät ja kyselevät mikä on tarpeeksi persoonatonta ja hänen ikäänsä sopivaa pukeutumista.Vaikutat ihan nätiltä, mutta farkkuhame ja polvipituset leggarit ei ole aikuiselle ihmiselle sopiva vaatetus julkisella paikalla :/
Ei ole masennustaAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353114:Onko sulla masennusta, se voi aiheuttaa tuollaista.
Kauheet rypyt otsassa, kun yrittää silmiä isommaksi saada.