Mulle juurikin tuo GSZ-R 600 oli passeli kooltaan, vaikka helppoa senkään kanssa ei alussa olisi. Olen myös 165cm pitkä (lyhyt).Kiitti näistä ehdotuksista
Musta toi suzuki on ehkä enemmän mun silmälle sopiva. niin ja ehkä kooltaankin
Mulle juurikin tuo GSZ-R 600 oli passeli kooltaan, vaikka helppoa senkään kanssa ei alussa olisi. Olen myös 165cm pitkä (lyhyt).Kiitti näistä ehdotuksista
Musta toi suzuki on ehkä enemmän mun silmälle sopiva. niin ja ehkä kooltaankin
Jos kokeilet ihan rauhassa, jossain hiljaisessa paikassa, ilman paineita? Luulen että luonne ratkaisee ainakin vähän; rauhallinen ja tarkkaavainen kuski, joka ei halua ottaa riskejä ja joka haluaa tuntea pyöränsä hyvin, on aivan varmasti parempi kuin itseriittoinen hurhapää.no sopisko se nyt sitte kohtuu aloittelijalle...? joohan??
Oon kokeillu miehen veljen pyörää,juurikin tuollaista ja olen saman mittainen kuin sinä.Ei paljon naurata kun jalka yltää vain toiselta puoleta maahan ja pikkasen sormilla sarvia hipasemaan.600 cbr??aloittaja taas täällä, käväisin hammaslääkärissä tossa äkkiseltään
Kiva kun ootte mua täällä palautellut maan pinnalle Kyllä tuo himoitsemani bläkkäri taitaa olla minulle liian iso ja vahva pyörä. ihan vaan oikeesti...
ajokokemusta mulla on liian vähän ja kooltani 165cm ja 65 kiloinen --> oonko liian pieni sille pyörälle?
Silmää hivelis niin kovin paljon... Onko nyt sitte olemassa jotain pienempää, mut mahdollisesti saman tyyppistä ulkoisilta olemuksiltaan kuin tuo CBR?
Laitoin jo yhden kuvan.Mitäs ne sun nuoruuden klassikot on?
Että mitä siitä meinaatte?ehkä tosiaan mielummin vielä tuo 600 cbr sitä kun saa punaisenakin
Osa paasaa aina joka asiasta. Ajettaviksi ne isommatkin on tehty.höh.. mulle täällä on just paasattu kuinka ei saa ekaks ostaa liian isoa pyörää ja pisteelle sanotaan et ihan mikä vaan. oonks mä jotenki potentiaalinen uhka liikenteessä vai häh...??
kokemuksen tuomalla varmuudellahippi on selvästi eri linjoilla kuin muut
Paljonko ajat asfaltin ulkopuolella ja missä?höh.. mulle täällä on just paasattu kuinka ei saa ekaks ostaa liian isoa pyörää ja pisteelle sanotaan et ihan mikä vaan. oonks mä jotenki potentiaalinen uhka liikenteessä vai häh...??