Olen nähnyt ja olen joskus itsekin ajanut. On tosin saattanut joskus käväistä pikkusen yli mutta sama on saattanut käydä autolla.p.s olet koskaan nähnyt motoristin ajavan sallittua nopeutta?
Olen nähnyt ja olen joskus itsekin ajanut. On tosin saattanut joskus käväistä pikkusen yli mutta sama on saattanut käydä autolla.p.s olet koskaan nähnyt motoristin ajavan sallittua nopeutta?
sult pitäs ottaa kortti poiees ;DOlen nähnyt ja olen joskus itsekin ajanut. On tosin saattanut joskus käväistä pikkusen yli mutta sama on saattanut käydä autolla.
on tosiaan muuten aika peli (just kattelin kuvia) ja mukava pitkillä matkoillaKyllä Goldwingiä tehdään edelleenkin. On muuten muhkea laitos, 1800cc ja painoa noin 400kg. Hintaa naurettavat 40 000.
Kaverilla on GW ja olen sitä aika läheltä päässyt ihastelemaan. Kerran sillä kaatu se kun pysäköi liian pystyyn, oli kahelle ukolle punnertamista että saatiin takaisin pystyyn. Ihme kyllä mitään ei särkynyt, siinä on semmosia sivulle törröttäviä rautoja jotka ottaa pikku muksukset hyvin vastaan.on tosiaan muuten aika peli (just kattelin kuvia) ja mukava pitkillä matkoilla
ihan jonkun aikaa pitää säästää jotta sais oman
Ei mulla ole koskaan ollut semmosta ongelmaa että autoilijoiden pitäis yrittää ohitseAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Motoristin kyllä kannattaa ajaa aikalailla vasenta laitaa omalla kaistallaan, jotta vastaantulevat ohittelevat kusipääautoilijat tajuavat että kyse on motorististä eikä mopoilijasta
t: nimin pientareella ajellut
Ikävää se onkin sillon kun vastaantulevat ohittelee. Ehkä ne tilanteet sunkin uralle vielä ehtii, kun kokemusta karttuu.Ei mulla ole koskaan ollut semmosta ongelmaa että autoilijoiden pitäis yrittää ohitse