Millainen moottoripyörä sinulla on tai minkälaisen haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
aloittaja taas täällä, käväisin hammaslääkärissä tossa äkkiseltään :D
Kiva kun ootte mua täällä palautellut maan pinnalle :) Kyllä tuo himoitsemani bläkkäri taitaa olla minulle liian iso ja vahva pyörä. ihan vaan oikeesti...
ajokokemusta mulla on liian vähän ja kooltani 165cm ja 65 kiloinen --> oonko liian pieni sille pyörälle?
Silmää hivelis niin kovin paljon... :( Onko nyt sitte olemassa jotain pienempää, mut mahdollisesti saman tyyppistä ulkoisilta olemuksiltaan kuin tuo CBR?
Oon kokeillu miehen veljen pyörää,juurikin tuollaista ja olen saman mittainen kuin sinä.Ei paljon naurata kun jalka yltää vain toiselta puoleta maahan ja pikkasen sormilla sarvia hipasemaan.600 cbr??

[QUOTE="hippi";24330323]Alkaa hieman menemään maku nykypyörien suhteen ja haluaisin oman nuoruuteni klassikoita. Pyöriä on ollut paljon...[/QUOTE]

Minä olen ihastunut naapurin kilpapyörään, se on ihan mahtava! Mutta ei, älä nyt kysy että mikä ja miltä vuodelta sillä mä en ole tajunnut kysyä :ashamed: Se näkyy olevan naapurin pihalla silloin tällöin. Google ei kyllä nyt anna mulle yhtään sellaista kuvaa, jossa olisi vastaava.

Mutta Google antoi tällaisen kuvan, mulla on ollut tällainen pienenä :D Tästä oli hyvä aloittaa:

"..."
anteeksi kun ängen samaan ketjuun, mutta minä haluaisin kovasti aloittaa moottoripyöräharrastuksen ja kysymykseni kuuluu, voinko osallistua A-korttikurssille ilman että olen ikinä ajanut metriäkään millään moottoroidulla kaksipyöräisellä? ja jos sattuisin kortin saamaan, minkälainen pyörä olisi hyvä aloittelijalle?

"hippi"
[QUOTE="...";24331425]anteeksi kun ängen samaan ketjuun, mutta minä haluaisin kovasti aloittaa moottoripyöräharrastuksen ja kysymykseni kuuluu, voinko osallistua A-korttikurssille ilman että olen ikinä ajanut metriäkään millään moottoroidulla kaksipyöräisellä? ja jos sattuisin kortin saamaan, minkälainen pyörä olisi hyvä aloittelijalle?[/QUOTE]

Voit mennä ja aloittelijalle sopii lähes mikä tahansa pyörä jos ei ole päässä vikaa

--
höh.. mulle täällä on just paasattu kuinka ei saa ekaks ostaa liian isoa pyörää ja pisteelle sanotaan et ihan mikä vaan. oonks mä jotenki potentiaalinen uhka liikenteessä vai häh...?? :D

Yhteistyössä