Ootko ajanut tollasella? Ne on aika räyheitä pelejä - ei sovi ihan mulle. Kerran testannut... Liian arkajalka =)Ehkä vähän....
Jeps. Ootko ajanut paljon? Meinaan mä vaan oikeasti suositan alkuu hieman vähempiä tehoja että saat jatkaa vielä pidempäänkin ajamista. Ei se tartte kun yksi kunnon kausi reenata vähän vähemmillä tehoilla. Itse kun pörräsin paljon moottoripyörä poppoon kanssa ennen muinoin, niin kyllä sielläkin - ihan "ammattilaistenkin" mielipide oli vahvasti se että tyvestä puuhun mennään. Ettei henki lähde.Mä olen katsellut sitä pienempää silläkin uhalla että se on tyttöjen pyörä. Ei vaan, mulle ei ole mitään merkitystä yleisillä käsityksillä. Tahdon ajaa, muusta viis.
Mua kanssa joskus houkutteli toi - sit tuli mies ja lapset Sopiva hidasteEn juuri tuolla yksilöllä mutta exän fighterilla kyllä. Vaatisi totuttelua ja voi olla etten ihan heti silti tuota hankkisi, vaan jonkun muun.
Kysyitkin ajokokemusta. Liian vähän, mutta otsikon kysymys olikin että minkä haluaisit
Kyllä niissä on sen ratkaisevan karvan verran eroa. Jos vaikka vertaa Buellia ja Kawan Ninjaa niin vissi on ero. Sama pätee tohon entiseen Hornetiini ja CBR:ään. En tiedä senttimääriä - pohjaan tietoni perstuntumaani - tai siis jalkatuntumaani, eli ylttääkö varpaat maahan vai ei.Ei kyykyt mun käsittääkseni ole sen korkeampia kuin faitterit. Useinhan faitteri on rakennettu alunpitäen kyykkynä pajalta lähteneestä pärrästä.
Voi olla. Tai äkkiseltään ainakin kuulostaa loogiselta. Tuo V-kone niiiiiin kiehtois... Veturi on mulla kans ihan pois suljettu, vaikka sekin hieno pyörä on. Jos ei muuten niin ääni kutkutteleeoisko se buell sillä matalampi kun se on V2 kun taas kyykyt on yleensä R4.
Me like =)Mulla on kerran ollut V2 koneinen pyörä ja kieltämättä siinä oli makeimmat äänet niistä mitä mulla on ollut.
Siihenhän se perustuu mutta oikeastaan ysin kone ei ole ysisatanen vaan tonninen, 984cc tarkalleen. Hyvin vie tuon painoista pyörää. Mulla on XB9S ehkä vaihda. Ja noihinhan saa konversiosarjaa jos tulee tarvis 1200cc tai ylöspäin kasvattaa.Onks ne ysisatkut tuosta hoodeen 883cc koneesta derivoituja?
Ja koska 883 spora on tyttöjen HD niin samalla logiikalla 900 buell on tyttöjen pulu.
Kiitti näistä ehdotuksistaBläkkäri on semmosen sporttisen matkapyörän (eli matkalehmän) maineessa. Muut vastaavat on suunnalleen saman kokoisia. Koska et ole tuon suurempi ja lisäksi aloittelija niin sanoisin että bläkkäri on sulle suuri.
Jos haluat pienemmän mutta saman näköisen niin kattele 600cc kyykkyjä, esim. Honda CBR600 ja Suzuki GSX-R 600.