Mä nyt kuitenkin kirjottelen tähän ketjuun, vaikken vielä virallisesti ilmottaudukaan mukaan. Laskettu aika on jossain kuunvaihteessa, mutta kun nuo maaliskuulaiset on jo kaikki niin pitkällä. Niillä on isot vauvamasut ja varhaisultrat käyty ja ne alkaa jo päästä pahoinvoinnin ohi. Itsellä EHKÄ vasta 5+2 menossa. Tai pari päivää enemmän. Edellisistä kuukautisista laskien olis jo 6+5, mutta kierto on sen verran pitkä, ettei tuo pidä paikkansa. Lääkäri arveli, että mun kp31 alkanut 5 päivän tuhruttelu olis ollut vasta kiinnittymisvuotoa! Uusi ultra on reilun viikon kuluttua (joo, kävin jo kerran eikä näkynyt kuin pieni piste) ja silloin saan varmaan tarkennusta raskaudenkestoon. Mutta siihen asti pysyttelisin tässä pinossa, koska jonnekin tekee mieli kirjoitella ja täällä ollaan enemmän samoissa asemissa kuin minä. Ja muutenkin oikein kiva pino teillä!
Oireita olen muutaman löytänyt: uni maittaa, rinnat on kipeet sivuilta ja päältä, ei tee mieli hyppiä. Pahoinvointia ei ole ja kahvikin maittaa. Ruokaa syön ihan normaalisti. Välttelen pahimpia hiilihydraatteja, mutta kesän aikana tuli paljon lipsuttua. Nyt syön täysjyvätuotteita silloin tällöin maltillisesti.
Keskenmenon ja tuulimunan pelko on armoton. Tunteja lasken siihen ultraan. Päivät ei kulu millään. Neuvolaan en ole vielä soittanut, kun se ultraajalääkäri kielsi soittamasta ennen seuraavaa ultraa. Pohdin, että pitäiskö totella vai ei? Nii ja oon 32vee ja ensimmäistäni odotan.
Hyvää päivänjatkoa kaikille!
Samirja ja Pikku 5+2 (vähintään)
Oireita olen muutaman löytänyt: uni maittaa, rinnat on kipeet sivuilta ja päältä, ei tee mieli hyppiä. Pahoinvointia ei ole ja kahvikin maittaa. Ruokaa syön ihan normaalisti. Välttelen pahimpia hiilihydraatteja, mutta kesän aikana tuli paljon lipsuttua. Nyt syön täysjyvätuotteita silloin tällöin maltillisesti.
Keskenmenon ja tuulimunan pelko on armoton. Tunteja lasken siihen ultraan. Päivät ei kulu millään. Neuvolaan en ole vielä soittanut, kun se ultraajalääkäri kielsi soittamasta ennen seuraavaa ultraa. Pohdin, että pitäiskö totella vai ei? Nii ja oon 32vee ja ensimmäistäni odotan.
Hyvää päivänjatkoa kaikille!
Samirja ja Pikku 5+2 (vähintään)