[QUOTE="vieras";24320293]Mikä on se VAATEKAPPALE jonka jälkeen alatte ajatella et raiskaus olikin itse asiassa vähän naisen omaa syytä?
Siitähän tässä on kyse. Pukeutumisesta. Oikeuttaako "väärälainen" pukeutuminen rikoksen uhriksi joutumista?
Onko se minihame? Jos mä kävelen selvinpäin minihameessa ja korkkareissa keskellä työpäivää torin halki ja mut raiskataan niin ajatteletteko et joo, halpa huora provosoi, ansaitsikin tulla raiskatuksi, olisi miettinyt aamulla on hameen laittoi, olisi tämäkin vältetty?
Vai onko se sittenkin se avonainen toppi? Jos tissit vähän näkyy kun kumarrun niin raiskatuksi vaan, siinähän opin et mikä on se oikea Kunnon Naisen paita mitä saa käyttää?
Taitaa se sittenkin kuitenkin olla noiden yhdistelmä? Vai mitä? Minihame ja avonainen toppi, siinä yhdistelmä joka riistää multa ihmisoikeudet ja antaa rikoksen tekijälle oikeuden tehdä rikos. Tai no, eihän se enää ole rikos kun mähän olen itse siihen yllyttänyt. Onhan se ihan selvää.
Entäs se 8v joka leikkii puistossa pikkuisessa minihameessa ja topissa? Jos se raiskataan niin ajatteletteko sillonkin et onhan se vähän sen tytön syytä, mitäs sillälailla kulki yleisillä paikoilla, ja taisi sillä vähän pikkaritkin vilkkua kun keinussa vauhtia otti? Vai syytättekö vanhempia? Äitiä? Kun sellaisen vaatteen meni laittamaan tyttönsä päälle, no siinähän sekin äiti sitten oppii et mitä sopii laittaa lapsensa päälle ja mitä ei.
Älkää selittäkö humalasta ja riidan haastamisesta ja asuntoon menemisistä. Tää juttu lähti siitä liikkeelle kun poliisi sanoi "älkää pukeutuko kuin huorat niin teitä ei raiskata". Pukeutumisesta tässä on kyse.
Vastausta odotan siihen mun ekaan kysymykseen.[/QUOTE]
Niin, on käsittämätöntä ja sietämätöntä, että viranomaiset, ammattilaiset ja asiantuntijat edelleen syyllistävät uhria. Oli se syyllisyyden syy sitten mikä tahansa¨(vääränlainen pukeutuminen, kulttuuri, luokkajako, humalatila, seksuaalinen suuntautuminen), on uhrin syyllistäminen aina väärin.