ruiskuorgasmi

• Viestiketjun aloittaja lomalla
  • Ensimmäinen viesti
lomalla
Taisin saada tänään elämäni ensimmäinen ejakuloint eli ruiskutin nestettä kun sain.

Hyväilin itseni lähes tunnin ja loputa annoin tulla ja sain ihanan vapauttavan orgasmin. En ole ikinä kokenut mitään vastaava mutta se oli niin ihana että haluan saada sitä lisää.

Onko muut saanut kokea samaa?

"minä vaan"
Musta ruiskuorgasmit on jotenkin ällöjä...
Ihan "normeja" saan kyllä lähes joka kerta miehen kanssa peuhatessa oli sitten yhdynnässä, sormettamalla tai suuseksillä :)

"Rane"
No otat jonku ruiskun, esimerkiksi nyt vaikka justiinsa meikäläisen, ja pukkaat sen alapäähään. Sitten vähän ähpuh ja kun meikäläinen lopettaa hetkeksi hengittämisen ja tärisee niin olet valmis!

Keijou
Taisin saada tänään elämäni ensimmäinen ejakuloint eli ruiskutin nestettä kun sain.

Hyväilin itseni lähes tunnin ja loputa annoin tulla ja sain ihanan vapauttavan orgasmin. En ole ikinä kokenut mitään vastaava mutta se oli niin ihana että haluan saada sitä lisää.

Onko muut saanut kokea samaa?

Olet mies siis? Meinaan että tuo on yleensä aika tavallista.

nyt tulee
Synnytyksen jälkeen (2v sitten) alkoi näitä tulla mutta onneksi "sitä" suihkuaa vain ehkä ruokalusikallinen. Siis melko vähän. Olen jumpannut alalihaksia geishakuulilla ja sen jälkeen tämä enemmin tullut esille. Nyt lähes joka kerta sänkyleikeissä yhdessä tai yksin.

Terkkari vastaa
Synnytyksen jälkeen (2v sitten) alkoi näitä tulla mutta onneksi "sitä" suihkuaa vain ehkä ruokalusikallinen. Siis melko vähän. Olen jumpannut alalihaksia geishakuulilla ja sen jälkeen tämä enemmin tullut esille. Nyt lähes joka kerta sänkyleikeissä yhdessä tai yksin.
Naisten ejakulointi liittyy lantionpohjalihasten kuntoon. Jos lihakset voimakkaat niin myös orgasmit sekä mahdollisuus ejakulointiin.

haluun kans
Naisten ejakulointi liittyy lantionpohjalihasten kuntoon. Jos lihakset voimakkaat niin myös orgasmit sekä mahdollisuus ejakulointiin.
Kansallisopistoon kurssi pystyyn niin lupaan osallisua :) Haluaisin niin mielelläni saada sellainen.

Ystävä selitti että se vaatii aikaa ja pitää olla tosi rentona. Pelkästään hyvät lihakset ei riitä.

Osaako joku selittää paremmin?

"minä vaan"
´Vaimoni kanssa harrastamme nykyään noita "ruiskuorgasmeja" joka viikko. Aivan ihanaa. Meillä kesti 15 vuotta ennenkuin löysimme tuon mystisen asian. Jotkut naisethan saavat noita ihan itsestään seksin aikana, mutta vaimoni vaatii erityistä sormeilua. Monista miehistä asia voi tuntua kovakouraiselta, mutta ainakin vaimoni vaatii voimakasta g-pistehierontaa 2 tai useammalla sormella, enkä nyt puhu mistään pienestä hyväilystä. Vaimoni nauttii todella ja saa useita ejakulaatioita peräkkäin. Tämän sormeilun jälkeenkin normaali yhdynnässä hän saa orgasmeja huomattavasti tiheämmin kuin ilman noita "esileikkejä". Normaalisti vaimoni saa 5-7 kertaa siinä kuin minä yhden. Suosittelen opettelemaan. Netistä löytyy yksityiskohtaisia videoita asiasta, joista voi ottaa vinkkiä, mutta omasta kokemuksestani ne eivät ainakaan vaimoni kanssa mene ihan 100% yhteen, joten kokeilkaa noiden ohjeitten pohjalta mikä teille sopisi parhaiten. :)

juuh
Taa on aika janna juttu kylla. Ma saan orgasmin aika helposti, siis yleensa aina seksia harrastettaessa ja usein monta kertaa.

Mut naita "ruiskuorgasmeja" oon saanu vaan yhden kumppanin kanssa. Mun mielesta seksi muuten ei ollut mitenkaan erikoista. Siis tosi hyvaa tietty, mutta ei mitaan erikoisia "kikkoja", asentoja tms.

Kiva kuitenkin, etta on sekin tullu koettua.

Yhteistyössä