kommentoit kuvaustani itsestäni yöllä, vai aamulla, no anyhow...
Kiinnostaa kovasti, millaista työtä teet? Ja kerroitko heti pomollesi vilkkaudestasi?
Kun mä en uskalla sanoa ikinä mitään, juuri siksi että olemme tässäkin keskustelussa nähneet täysin käsittämättömiä suhtautumistapoja...
Mä kans olen se, joka on aina ensimmäisenä tehnyt tehtävät (siis jos on PAKKO, eikä yhtään voi luistaa, ja jos voi, olen viimeinen), ja olen muutenkin äärettömän tehokas.
Esim työpäivän jälkeen kotiin tultua: ruoat laitettu (ei mitään mikrokamaa), pyykit lajiteltu koneeseen, apk tyhjennetty kaappeihin ja likaiset astiat laitettu sisään, pikkukoira käytetty pihalla, postit tutkittu, uutiset katsottu netistä kotiin tultua, siivottu jotain 3-veen sotkuja joka välissä ja myös juteltu hänen kanssaan jne... Ja tähän kaikkeen on mennyt aikaa MAX 45 MIN!!! Jos kiire on, 30min riittää.
En ole tavannut ketään "normaaleja" ihmisiä, jotka pystyvät samaan. Mutta kuten tiedät, vain tietyissä asioissa tuo tehokkuus onnistuu, mä en kestä sotkua ja siks pystyn toimimaan noin...
Mieheni on pyytänyt minua hakemaan lääkkeet, mutta mulla on todella ristiriitainen fiilis. Toisia ihmisiä ärsytän (joskus aivan tahallani), toiset taas kertovat saavansa itsekin energiaa katsoessaan menoani sivusta.
Tulistun erittäin herkästi kotona (esim. joku sotkee juuri siivoamani paikan), huudan ja raivoan pari minuuttia, ja sitten kun tilanne menee ohi, ihmettelen miksei mulle puhuta kun lämpimät voileivät tarjottimella tulen hymyillen olohuoneeseen? Kun ei ne muut pysy mukana mun tahdissa.
Paitsi 3vee poikani, 8kk:sta olen tiennyt hänen perineen AD/HD:n minulta (joka olen perinyt sen isältäni). Kamalaa taistelua käyn pääni sisällä, hankinko hänelle lääkkeet kun koulu alkaa, vai mitä ihmettä.. En haluaisi, että hän leimaantuu häiriköksi kuten minä.
Toisaalta, sinne on vielä muutama vuosi aikaa, ja toivon totisesti, että siinä ajassa olisi jo vaikka kokonaan oma koulu näillä nopeille ja nokkelille, mutta paljon taukoja tarvitseville pikkuihmisille! Mikäs sen parempi tapa oppia matematiikkaa, kuin kävellä metsässä ja laskea vaikka kiviä...
Onneks täällä Espoossa on sentäs vielä metsää jäljellä...